Recensie Anna, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjengske

Newbie
16
25/01/22
14
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2844041-anna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij de Chinese Anna geweest. Bij binnenkomst wordt er eerst gevraagd om geld (dat is vrij normaal) gevolgd door "no condom fifty". Dat heb ik de eerste keer even overgeslagen; eerst afwachten hoe het met de hygiene gesteld is. Achteraf was ik er blij om want ze ging niet vooraf of achteraf douchen (vegen met een keukenrolpapiertje was voldoende) en vroeg mij ook niet om te douchen. Tsja...

Vervolgens begint ze vol overgave te tongzoenen en ze trekt me naar het bed terwijl ik nog half gekleed sta. Daar gaat het spel gewoon door. Uiteindelijk een lekkere blowjob (zonder) en ze heeft me daarna klaar gereden. Er was nog een beetje tijd over voor een massage, maar dat bleef beperkt tot wat gewrijf op de rug en benen. Wel lekker om zo nog even te ontspannen na de neukpartij.

Anna adverteert op Kinky. Ze ziet er op de foto's mooi uit maar ik gok dat die foto's 10 tot 15 jaar oud zijn. Ze heeft flinke borsten, maar die wijzen wel een aardig eind naar het zuiden. Ze is ook een stuk breder dan op de foto's. Al met al niet een vrouw die ik zou bezoeken maar uiteindelijk was het wel de moeite waard.

PS Ik heb hygiene op onvoldoende gezet 1) omdat ze geen douche aanbood en zelf ook niet leek te douchen, en 2) omdat ik gewoon op de doek op het bed mocht liggen waar de voorgaande en volgende klant ook op mag liggen...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Anna ongeveer 1,5 week geleden bezocht maar helaas een andere ervaring. Als ik de eerdere reactie lees denk ik dat dit een andere dame was (wel dezelfe link op kinky.nl). Leek niet op de foto (ook niet als de foto 15 jaar gelden van haar was gemaakt).., vroeg wel om te douchen, wilde niet tongzoenen hoewel dat wel was afgesproken en sprak ineens geen woord Engels meer...
 
Er zijn op dit adres meerdere dames. De ene heeft een kamer grenzend aan het halletje (in het appartemen) en bij de ander moet je eerst door een soortement woonkamer en dan kom je in haar slaapkamer. 'Mijn' Anna (van de advertentie en de review hierboven) was de eerste.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan