Recensie Anna Multimassage Almere 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Daveje004

Newbie
16
14/09/22
0
2
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://multimassage-almere.nl/almere/vrouwen/87/Anna
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
BIj Anna geweest, lekker lichaam, spreekt redelijk Nederlands en ziet er goed uit. Bij binnenkomst betaald en volgens de gastvrouw zouden extra's mogelijk zijn. Aangezien ik nog wel eens snel wil komen, op de kamer gevraagd voor een extra hoogtepunt, dit was niet mogelijk. Anna vroeg of ik wilde douche, gezien de temperatuur en de autorit, leek mij dit een goed idee. Direct hierna verdween ze van de kamer en kon ik alleen douche. Enfin, dit maar gedaan. Duurde lang voor ze terug kwam. Afgedroogd en op bed gaan liggen. Massage was wat strelen en niet meer dat. Na het omdraaien op, werd mijn jongeheer even met de hand goed hard gemaakt, condoom erom en even gepijpt. Pijpen was tot aan de eikel wat likken en verder niets. Hierna de vraag blowjob or fuck. Aangezien ik geil was, aangegeven alleen blowjob. Wederom gevraagd voor een extra hoogtepunt, bj tot het eind, even opfrissen en 2e ronde. Helaas niet mogelijk. Afgemaakt met bj. Bleef alleen rondom eikel wat likken verdrer niets. Jammer, ze ziet er goed uit en had haar graag verwend. Helaas alleen bj en 'massage' gehad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://multimassage-almere.nl/almere/vrouwen/87/Anna
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anna is heel vriendelijk en houdt van een babbeltje en wat plagerijtjes. De massage was goed en daarna heerlijk verwend door haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan