Recensie Anna, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willy Walker

Newbie
15
04/03/22
47
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9610441-anna
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom net bij Anna vandaan nadat ik al een aantal dagen naar haar foto's zat te gluren. Het leek me te mooi om waar te zijn, maar na gesproken te hebben met de planner en een filmpje toegestuurd te hebben gekregen ben ik toch maar op pad gegaan. Ze ontvangt in Noord en je moet een klein portiekje inlopen om bij haar deur te komen. Er zijn daar twee deuren waarvan je de linker moet hebben.

Dan over Anna/de date zelf: ze is echt werkelijk fantastisch. Ze heeft een girl next door type uiterlijk, niet per see een sportief lichaam maar wel slank en heel erg mooi. Ik schat haar ergens midden 20. Ze heeft ongelofelijk mooie ogen, prachtige billen, een super lieve lach en een geweldige persoonlijkheid. Vanaf het moment dat ik binnen kwam zat het goed. We hadden een heel goede klik met elkaar, zowel op seksueel als emotioneel gebied. De seks is super intens waarbij ze met overgave tongzoent en het geweldig vind om overal aangeraakt te worden. Ze is volgens mij vooral van de tedere seks, maar vind het prima om redelijk aangepakt te worden en is licht onderdanig. Het is verder een erg intelligente meid die nog studeert. Ik zal verder niet meer teveel prijsgeven, anders hebben jullie niks meer uit te zoeken. Ze blijft helaas nog maar een week in Nederland en verwacht daarna niet meer terug te komen. Ze is hier om geld te verdienen maar vind het werk niet leuk, wat begrijpelijk is. Grijp dus je kans en wees respectvol naar haar, want dat verdient ze. Ik ga haar in ieder geval nog een keer bezoeken voordat ze ons land weer verlaat.

Ik was bijna bang dat ik nooit meer dames zoals Lola en Allie zou tegenkomen, aangezien ik de dames de laatste tijd erg vond tegenvallen. Anna is echter 100% mijn top 3 binnen gekomen en is misschien wel mijn nieuwe nummer 1.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9610441-anna#overview
Totale kosten (in euro)
300
vrijdag bezocht, mooie natural dame, mooie lach. Normale bouw slank mooie borsten. Poesje volle lipjes en mooi vol kontje. Na betaling douchen en op bed beland. Likken, strelen en zacht zoenen. Ze kwam lekker los en ik ook. Pijpen begin matig maar zodra goed hard werd ze erg geil. veel posities gedaan en klaar gekomen in missio. Zoenen en massage gevraagd naar rimmen. Kost wat maar deed ze heerlijk. Daarna nog wat extra gedaan. Maar nog redelijk onervaren kontje. Nar minuut of 5 kon je moeilijk meer volhouden. Dus al trekkend en rimmend gekomen. Kreeg geld voor anal terug. Wel vervolg date gepland aankomende week. Lekkere meid
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
....ja wat een onwijs lekker meissie....deed me denken aan ex vriendinnetje van me....zo smooth en zacht....alles nog strak en glad....lekkerrrrr...
Lekker tongen en spelen met dr kutje....goed eerst dr kutje geneukt waar ze het warm van kreeg....dan maar op de knietjes voor het achterdeurse werk....dat ging heel wat moeizamer....veel oei en aai....niet uitnodigend.....kringspiertje ging op slot.....ojee deze girl heeft nog niet veel ervaring via de achterdeur....wat jammer want ze heeft echt een heel lekkere arschloch.....
Ik zag dat ze anaal ondertussen van het menu heeft gehaald....misschien maar beter....denk nog flink wat trainingsuurtjes alvorens het echte anale stootwerk terug in de etalage te zetten.... jammer maar geen herhaalbezoek aan dit "studentje"......
 
Terug
Bovenaan Onderaan