Recensie Anna, Amsterdam 4,08 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, ik ook, en je weet: Ik heb niets met sili's en alles met grote naturelle boezems.

Dit is mid-size en bij haar zag ik: Dit is naturel, maar als ik haar niet bezocht had en foto 1 en 4 zou bekijken, zou ik zweren dat naturelle borsten niet zo ogen.
Denk dat ze bijna te perfect ogen en door haar leeftijd nog geen hang vertonen.

Ik snap je punt idd...Anyhow, Anna kan in de boeken.
Ja, althans, wat mij betreft, tenzij ze haar prijzen verlaagd. 🤞

Erg jammer, want de combi looks/service/klik beviel me goed bij haar.

Ik heb in een vroeg stadium al aan de alarmbel getrokken mbt prijs-verhogingen en snapte toen jou 'de dame bepaalt zelf hoeveel ze vraagt' redenering ook wel, maar het wordt nu echt onbetaalbaar.

2023: 150/uur
2025: 300/uur, 200/half uur.

Echt balen. Maar goed, door met de recensies....

Probeerde haar te boeken, afspraak stond snel vast en kreeg plotseling het verzoek om een selfie te sturen zodat ze kon zien we binnen zou lopen. Ik verwees haar netjes naar mijn whatsapp profiel foto waar je gewoon duidelijk mijn kop kunt zien, waarop booker(?) stellig zei dat ze nu een nieuwe foto wilde. Had haar hiervoor bedankt en plotseling was het wel oké om geen nieuwe selfie te sturen lol

Ik noemde haar gedrag apart waarop ze zei dat het voor haar veiligheid was, en dat men vaak een neppe profielfoto neerzet om ze te bedriegen(?). Vind het opvallend dat ze per se een nieuwe foto in de chat wil terwijl je mijn kop gewoon kan zien op mijn profielfoto, ik zei toen dat video call wat mij betreft nog wel logisch was geweest in deze situatie maar dat wou ze niet. Zou toch niet moeten uitmaken dan?

Ze wou me vervolgens per ongeluk inplannen op een heel ander tijdstip waarop ik uiteindelijk had bedankt voor de gehele afspraak.

Denk oprecht wel dat het een veilige dame is om mee af te spreken (zie eerdere recensies) maar had hier gewoon geen zin in, had een fijne afspraak met een dame die ik regelmatig bezoek wat later op de dag die niet plotseling vraagt om een nieuwe selfie.

Afspreken dus waarschijnlijk wel gewoon veilig, maar wees bereid om een selfie te sturen in de chat die zij dan hebben. Whatsapp profielfoto's kan je namelijk niet screenshotten/opslaan/screen recorden. Van daar dat ik het allemaal gek vond.

Terug
Bovenaan Onderaan