Recensie Anna, Antwerpen, Schippersstraat 19/2 (dag) 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
she offered you unprotected sex?
maybe you were with her at the wrong time/day, she works whole afternoon and evening and is usually very busy all the time, thus has to get tired of the next man at one point.
 
zondag na de middag ook nog eens bezocht, ze was druk bezig en een doorzichtig bh, string/rokje aan, prijzen nog altijd hetzelfde, 50 normaal, pvc 50 erbij en kkim nog eens 50 , wordt wat teveel met deze dames, vooral omdat het precies snel moest gaan vandaag, de leuke super pijpbeurt was er vandaag niet bij, sorry meid, snel verdienen doe je op een ander, voor mij niet meer
 
Vorige week bij Anna binnen gestapt. Een 21 jarige blonde Roemeense, echte een klein blond poppetje. Na betalen en opfrissen drukte ze haar borsten in mijn gezicht en stond er bijna op dat beide tepels werden verwend.

Pijpen was prima maar wel met de rug naar me toe. Jammer ik had wel willen zien hoe deze kleine blonde dame mij aan het verwennen was. Voordeel was wel dat ik uitgebreid haar kontje kon vastpakken en haar kutje licht kon vingeren. Eenmaal op sterkte de bekende standjes waarbij ze niet schuw was om mij stevig vast te pakken en tegen haar aan te drukken.

Een mooie jonge dame die heel speels overkomt maar een stevige aanpak kan hebben. Er staan nog zoveel mooie dames in de straten maar ik zal haar nog wel een keer bezoeken.
 
Er waren niet veel meisjes die mijn smaak waren tot ik langst het raam van Anna passeerde. Een type meisje dat me kan bekoren en bij de 2 de passage kon ik haar uitdagende wenken niet weerstaan.
Erg sympathiek, het leek wel of ik er al vaak geweest was. Dit maakte me al behoorlijk heet en veel opwarming was er verder niet nodig.
De pijpbeurt werd snel aangevat en dit deed ze met veel overgave. Bij een eerste bezoek ben ik steeds wat meer opgewonden en dat was nu ook zo.
Ik kwam dan ook al snel klaar met haar stevig in missio te neuken.
Hier ga ik zeker terug.
 
Na wat rondgewandeld te hebben het geluk gehad dat Anna net aan haar shift begon. De perfecte looks wat mij betreft. Ze katapulteert me qua looks en mentaliteit 30 jaar terug in de tijd toen er hier een Bulgaarse Anna werkte, mss herinneren enkele oude getrouwen van het platform haar nog wel.
Erg spontane ontmoeting en 1 ste klant van de dag. Na een leuke intro babbel en wat aftasten en likken lekkere diepe pijpbeurts van haar gekregen, erg verslavende en zeker even aangenaam als neuken.
Maar dat heb ik natuurlijk ook gedaan, in verschillende standjes.
Zij on top, voorover hellend zodat elkaars lichamen tegen elkaar kwamen. Dan achterover leunend en haar lekker geneukt.
Met wat draaien en keren naar missio overgeschakeld met nog steeds mijn harde paal in haar poesje.
Na goed doorgestoten te hebben overgeschakeld naar doggy. Leuk om haar zo te neuken.
Op het einde laten aftrekken, jammer genoeg niet op haar leuke tietjes
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan