Recensie Anna, Antwerpen, Verversrui 8/1 (avond) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vreemd dat ze overdag werkt. Ze wil overdag bij haar zoontje thuis blijven. En voorheen ging ze pas werken als die kleine op bed lag.
Rood haar nu!?
Deze week was ze er inderdaad niet tijdens den dag en maar vorige week bezocht en haar haar was paars ik denk dat ge zelf is moet gaan bezoeken en dan melden dat er iets niet klopt?
 
Overdag of avond?
En kleur haar?
ik kan begrijpen dat je vraagt tijdens welke shift ze tegenwoordig aanwezig is , maar waarom je ook haar haarkleur wenst te weten terwijl je hierboven persoonlijk informatie over haar weggeeft is me een raadsel....
dat ze nu grijs , zwart , paars , groen of alle kleren van de regenboog heeft , je zou ze goed genoeg moeten kennen om haar te kunnen herkennen als ze der staat.
maar alé toen ik haar het laatst staan overdag de 2de week van augustus (ben sindsdien nietmeer naar het skw geweest) was haar haarkleur paars....
 
wat een onzin weer 😂 gaat nooit bij haar binnen en komt dan nog vertellen welke shifte ze draait ,was deze week helemaal niet in nacht aanwezig,zoals mijn collega al zij stond andere dame in
Wie zegt dat ik nooit bij Anna binnen ga. Ik heb Anna afgelopen maand 2x bezocht. Het is wat Anna mij zelf verteld heeft. En zoals ik al zei is Anna momenteel met verlof. Het is dus best mogelijk dat deze week iemand anders in haar raam stond in de avond. In de dag was haar raam leeg.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Soft SM
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heel wat jaren geleden had ik Anna al eens bezocht. Toen was ik niet zo heel tevreden. De seks was prima, maar ik voelde niet echt een klik. Daardoor, en ook door het feit dat ik door omstandigheden meer een dagwandelaar geworden was, is het nooit tot een herhaling/herkansing gekomen. Nu Anna ook de dag doet heb ik haar een maand of 2 geleden wel die herkansing gegeven, en die is me prima bevallen. Ik heb haar sindsdien dan ook al een viertal keren bezocht. De laatste keer was afgelopen woensdag toen ik haar laatste klant was voordat ze op verlof vertrok.

Anna weet je goed op te geilen door staande naast het bed je al flink te teasen. zowel naast als op het bed weet Anna het spel heel goed te spelen, en brengt ook heel veel variatie aan in het spel. Zij pijpt echt geweldig en heel gevarieerd, en ook het neuken doet ze met veel overgave en variatie. Ze laat zich ook graag beffen, en ze heeft een heerlijk poesje wat ik dan ook met alle plezier uitgebreid bef. Anna houdt ook van kinky spelletjes en ook hier is ze heel goed in. Iedere date is dan ook totaal anders, wat het allemaal spannend en interessant houd.

Anna is één van mijn beste ontdekkingen van het afgelopen jaar. Of in haar geval herontdekking. Ik heb de afgelopen 12 maanden een tiental (nieuwe) dames bezocht, en Anna staat in de top 3 van deze dames. Van deze 10 dames was er maar eentje die niet aan mijn verwachtingen voldaan heeft.
 
Eindelijk nog eens recensie van jou ! Super !
Keep up the good work !

Vanaf nu altijd een verslagje van je bezoeken hé.
Eentje per meisje volstaat wel. Er staat ons eindelijk misschien veel leesplezier te wachten vanwege Janus.

En ik ben het met je eens wat betreft deze Anna.
Zo zie je maar, enorm veel verschillen doen we niet. Een goeie is een goeie !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs nog eens bij Anna langs geweest. Ze werkt momenteel in de namiddag shift en het eerste deel van de avond.
Zoals steeds vriendelijk ontvangen en na het wasje op het bed beland. Elkaar liggen opwarmen door te zoenen (geen tong) terwijl ik met haar borsten en mooi kutje speelde en zij mij streelde en zachtjes aftrok. Nadien ging het condoom er om en begon ze aan een zalige pijpbeurt waarbij ze ook de ballen niet vergat. Ze had blijkbaar zin om gelikt te worden want schakelde redelijk snel over op 69.
Vervolgens in verschillende standjes geneukt (missionaris, cowgirl, reverse cowgirl en doggy) waarbij je ze stevig kan doorneuken.
Nog een leuke babbel gehad en terug de straat op.
Anna is een zekerheid in het SKW voor een geweldige service.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden voor de eerste keer bij Anna langsgeweest en wat een topper, mijn beste ervaring so far!! Ik werd aangetrokken door haar leuke lingerie outfit die avond om naar binnen te gaan. Eens binnen was ze zeer spraakzaam en zat de sfeer direct goed. Ze begon met olie mijne jonkheer op te warmen terwijl ik lekker aan haar lichaam mocht zitten. Vervolgens een zeer lekkere blowjob en enkele leuke standjes! Nooit was er haast bij en nadat ik klaargekomen was, was ze nog steeds heel op haar gemak en was er geen tijdsrush. Kortom een topper waar ik zeker nog wel eens wil binnenspringen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan