Recensie Anna, Antwerpen, Verversrui 8/1 (avond) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Manmanman wat een geweldige dame. Inmiddels milf en zelfs in een vaste relatie. Ze werkt alleen savonds als de kleine slaap thuis bij pappi. Geweldige uurtje bij haar doorgebracht. Herkenning na 4 jaar direct en sfeer weer direct als vanouds. Hier kan niemand in SKW aan tippen. 🥰
 
Ik kan goed begrijpen dat sommigen Anna geweldig vinden, maar niet voor mij. Voor mij was het niet meer dan gewoon goede seks. Ik miste de klik. Ik heb dan weer andere dames waar ik wél een geweldige klik mee heb, en waar ik dan weer even lyrisch over ben dan jij over Anna. Het bewijst weer maar eens dat de klik enorm belangrijk is. dat is een verschil van dag en nacht.
 
Vandaag zou ze terug komen waarschijnlijk laat in de avond. Mocht ze vanavond gaan werken dan zal ze waarschijnlijk al afspraken hebben met haar vaste klanten. Zaterdag zal dat vermoedelijk ook zo zijn. Als je haar nummer niet hebt dan maak je vanaf maandag de meeste kans vrees ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag zou ze terug komen waarschijnlijk laat in de avond. Mocht ze vanavond gaan werken dan zal ze waarschijnlijk al afspraken hebben met haar vaste klanten. Zaterdag zal dat vermoedelijk ook zo zijn. Als je haar nummer niet hebt dan maak je vanaf maandag de meeste kans vrees ik
Ik ben een dagwandelaar. Ik heb Anna ooit één keer bezocht, en ben niet direct van plan om haar te gaan bezoeken. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe het nu precies zat. Ik heb voor de komende weken al aardig wat plannen in de dag, en zelfs als ik eens in de avond ga, heb ik al enkele dames hoger op het lijstje staan dan Anna.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdagavond zag ik het hier veel besproken playboy bunny kussentje staan. Na enkele rondjes kwam Anna te voorschijn maar een collega wandelaar was me te snel af.
Ook Cindy (SS23) glipte door mijn vingers - zij is dus ook terug aanwezig.
Uiteindelijk werd mijn geduld beloond en kon ik bij Anna binnen. Het was mijn eerste keer bij haar, maar we hadden meteen een klik. Ik overhandigde haar 100€, goed voor 40 minuutjes plezier met deze prachtdame.
Ze bouwde het rustig op, met zoentjes op mond, nek, lichaam en terwijl masseerde ze mijn pik met massageolie. Toen die in geen tijd op sterkte was, deed ze een condoom om en begon aan een zalige pijpbeurt. Ik zette mij naast het bed, zij zoog mij al liggend op bed af. Toen ik mijn rechterbeen op bed plaatste, begon ze tegelijk over mijn kontgaatje te wrijven met mijn pik in haar mond.
Even op adem komen en ik vroeg haar te beffen. Ze vleide zich neer en ik bewerkte haar schitterend mooi poesje met mijn mond. Na een tijdje haar beginnen neuken... eerst zij liggend op bed en ik staand ernaast. Daarna missio, zij on top en zijdelings.
Ik hield het niet meer en vroeg haar mij af te werken... ze verwijderde het condoom, bracht terug olie aan en trok me af. Onder het genot van een snuif poppers en met een vinger tegen en voorzichtig in mijn kontje kwam ik klaar.
Nog een leuke babbel achteraf en na 45 minuten stond ik terug op straat.
In 1 woord: klassedame. Ik ga haar vaker bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoera, ze is terug!!! En ik heb het geweten. Een top uurtje beleefd met deze prachtige meid.
 
Ze is inderdaad terug. Ik heb haar kussentje ook zien liggen gisteren, maar niet binnen geraakt. Het was weer aanschuiven bij Anna... bij Cindy op SS23 trouwens ook. Constant bezet deze twee toppers.
 
Ze is inderdaad terug. Ik heb haar kussentje ook zien liggen gisteren, maar niet binnen geraakt. Het was weer aanschuiven bij Anna... bij Cindy op SS23 trouwens ook. Constant bezet deze twee toppers.
Ja, ik ben er binnen geraak om 20u toen ze nog in haar dagelijkse kleren stond. Zag al wat sloebers staan aan de overkant, maar was ze door deze move te snel af.
Na mij glipte er al weer direct een ander binnen.

Drukke tijden voor haar denk ik.
 
Tot hoe laat werkt ze? Wil ze vanavond eens bezoeken.
Vorige week dinsdag was ze er niet. Ook gisteren, maandag was ze er niet.
Weet niet wat er aan de hand was (is), want was niet volgens haar planning die ze me meedeelde en die meestal 100% klopt.
Ik vermoed ziekte.
Best dat medewandelaars signaliseren als ze er terug is.
Ik ga pas volgende week terug langs.
 
Vorige week dinsdag was ze er niet. Ook gisteren, maandag was ze er niet.
Weet niet wat er aan de hand was (is), want was niet volgens haar planning die ze me meedeelde en die meestal 100% klopt.
Ik vermoed ziekte.
Best dat medewandelaars signaliseren als ze er terug is.
Ik ga pas volgende week terug langs.
Deze hele maand in verlof 😔
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame eindelijk eens kunnen bezoeken.
Haar kussentje is bijna altijd het enige wat je ziet en geen dame, ze is zo weinig vrij ; ze stond op mijn to do lijstje door de vele lovende opmerkingen die geschreven werden.
Gisteren een beetje voor middernacht was ze eindelijk eens te zien en binnen gegaan, ze was blij nog eens een Belg te mogen ontvangen.
Na betaald te hebben en mijn handen te hebben gewassen mocht ik plaatsnemen op bed en haar tepels even in de mond genomen en we begonnen elkaar te strelen en toen vroeg ze of ze het condoom uit de verpakking mocht doen.
Ze begon zachtjes te pijpen terwijl ik ze verder streelde, ze nam haar tijd, geen gehaast gedoe.
Toen vroeg ze of ze op mij mocht komen, daarna nog eens van positie gewisseld en ik vroeg of zij het werk opnieuw op mij wou afmaken, wat zeker geen probleem was, ze kwam dicht tegen mij zodat ik haar kaak kon zoenen terwijl ik het condoom volspoot.

Nog een klein praatje achteraf en ze zou verlof nemen vanaf 11 april voor 2 weken om naar haar thuisland te gaan.
Ze vroeg of ik nog wilde terugkomen en zei volmondig ja!
Uiteraard moet ze dan wel aanwezig zijn of constant bezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan