Recensie Anna, Antwerpen, Verversrui 8/1 (avond) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook deze dame nu eens gezien , ik kende haar niet.Al beweerde ze stellig dat ik al bij haar was , jaren geleden. Deze dame zie je ook nooit achter het raam , maar gisteravond wel, op 2 momenten zelfs en zag er heerlijk uit in een zwart classy jurkje maar ook als dat uitgaat mag het er allemaal zijn.
Anna lokte me binnen dus , en ze heeft me voor 50€ goed verwend , en doet ook aan klantenbinding. Ze ziet me wel eens vaker lopen zegt ze , dus weet dat ze kan proberen.
Anna zit namelijk niet graag vrij zei ze nog.
De aangeboden diensten waren goed , het is misschien allemaal wat ruim daar van onder , maar wat wil je na 12 jaar serviceverlening.
Ze spreekt heel goed Vlaams dat is ook fijn ,niet op cursus geleerd maar gewoon een talent voor taal.
Niet haar enige talent ook, maar staat boven volop beschreven.
 
Inderdaad topdame die weinig vrij staat, daarom app ik haar altijd als ik zin heb om zeker te zijn van een ontspannende tijd met Anna. Plaboy bunny kussentje op haar stoel is altijd haar sein dat ze er is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdagavond nog eens gaan wandelen in Antwerpen. Het was rustig in het SKW met dit druilerige weer. Toen ik de Verversrui in stapte zat Anna gewoon achter haar raam. Een zeldzaamheid, want meestal moet je toch even wachten tot ze vrij komt. Geen seconde getwijfeld dus en bij haar naar binnen gestapt.
We hebben een klik met elkaar, hoewel je dit nooit echt zeker weet want ze is zo professioneel dat ze bijna iedereen dat gevoel kan geven denk ik. Ze kan over alle onderwerpen meepraten en je tegelijk in de juiste stemming brengen. Topper!
Na het obligate wasje al staand liggen kussen en knuffelen terwijl ze met een beetje glijmiddel ondertussen mijn pik en ballen masseerde. Toen die in geen tijd keihard stond, zakte ze door haar benen en gaf me een geweldige pijpbeurt waarbij ze ook mijn ballen de nodige aandacht gaf. Ik genoot en toen ik even opzij zag stonden we perfect gepostioneerd naast de lange spiegel tegen de muur. Toeval? Bij zo een professional als haar denk ik van niet. Maar... wat een heerlijk zicht om in die spiegel te zien hoe onze prachtige Anna gehurkt aan mijn paal aan het zuigen was.
Effe bekomen, dus ik legde haar op bed en daalde via haar borsten af naar haar poesje. Haar effe heerlijk liggen beffen... geweldig mooi en verzorgd kutje heeft ze toch.
Ik kon er weer tegen dus tijd om haar eens lekker te neuken. Gestart met Anna on top... toch geweldig om zo een vrouw zich te zien afrijden op je pik. Daarna doggy pfff om vervolgens even wat rustiger aan te doen in missio, en tot slot haar op haar zij gekeerd en haar zo nog even geneukt.
Ik voelde dat het moment gekomen was om klaar te komen, en dat doe ik bij Anna met een snuif poppers liefst terwijl ze aftrekt met haar massageolie en ze mijn kontgaatje streelt. Net op het moment dat ik kwam duwde ze haar vinger heel lichtjes naar binnen in mijn kontje. Wat een professional toch, heerlijk.
Na het opfrissen en de kleren aangetrokken nog een hele tijd liggen babbelen. Ze had absoluut geen haast om me buiten te werken. Na deze zeer aangename sessie en babbel terug het mieserige weer in. Bedankt Anna, het was heerlijk. Tot de volgende ;)
 
Gisteren, donderdagavond naar Antwerpen afgezakt. Had mijn zinnen op een Anne gezet, namelijk Anna VR8/1 of Anna SS12/3. Beide waren aanwezig, maar druk bezet. Heb dan maar beslist dat het degene ging worden die ik het eerst in haar raam zag staan.
Vele rondjes gedraaid en dan ineens liet Anna VR8/1 een klant buiten. Direct toegeslagen en binnengeglipt.
Ga geen formulier invullen en beschrijvingen geven (zie voorgaande posts van mij).
Maar na een uur met de glimlach buitengestapt. 150 eur gespendeerd en daar het ganse gamma voor teruggekregen. Topservice.
Als ik buitenkwam, duurde het geen minuut of er was al een andere sloeber door haar deurtje gestapt
.
Ook Anna SS12/3 was aan het werk als ik passeerde om naar de wagen te gaan.

Blijkbaar drukke tijden voor de beide Anna's.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bezocht ik wou al lang bezoeken maar het was al één jaar geleden dat ik s avonds gewandeld had en daarvoor was ze steeds bezet of op vakantie .Maar ze stond er in een strak kleedje en krullen allemaal plus punten. Voor mij heeft ze wat een strenge uiterlijk maar binnen Was ze super vriendelijk . Wat me wel opviel is dat haar tepels heel mijn bezoek recht stonden. En voor de rest staat ze correct beschreven. Nadien mocht wat relaxen en moest niet direct naar buiten . Maar na tijdje begon ze wel wat reclame maken voor haar eigen door haar uren uit te leggen en ze begint inderdaad al om 12 uur 's middags voorlopig ging ze dat proberen . Knappe dame zeker voor haar leeftijd mooie borsten met wat hulp mooie rondingen perfect Engels wat moet er meer zijn . Ik lees dat hier al 12 jaar zou werken maar tegen mij zij ze 7 jaar .
 
Hoelang is dat geleden dat gij daar zijt langs geweest werkt sinds vorige week wel in de dag en haar haar daar zat wel rood in en strak kleedje klopt ook dus voor u werk aan de winkel?
Ja sorry , was er 2weken geleden s'avonds en toen zij ze dat ze na haar verlof de dag ging proberen ! Bij deze sorry , zie mijn post 83
 
Vorige week bezocht ik wou al lang bezoeken maar het was al één jaar geleden dat ik s avonds gewandeld had en daarvoor was ze steeds bezet of op vakantie .Maar ze stond er in een strak kleedje en krullen allemaal plus punten. Voor mij heeft ze wat een strenge uiterlijk maar binnen Was ze super vriendelijk . Wat me wel opviel is dat haar tepels heel mijn bezoek recht stonden. En voor de rest staat ze correct beschreven. Nadien mocht wat relaxen en moest niet direct naar buiten . Maar na tijdje begon ze wel wat reclame maken voor haar eigen door haar uren uit te leggen en ze begint inderdaad al om 12 uur 's middags voorlopig ging ze dat proberen . Knappe dame zeker voor haar leeftijd mooie borsten met wat hulp mooie rondingen perfect Engels wat moet er meer zijn . Ik lees dat hier al 12 jaar zou werken maar tegen mij zij ze 7 jaar .
7 jaar is lichtjes gelogen van haar.
Ik denk zelfs dat het langer is dan 12 jaar.
Was een klein piepkonijntje toen ik ze de eerste keer bezocht in de Vingerling, het pand naast de peepshow, rechterkant als je er voor staat. Stond met een zedig kleedje en soort sandalen die met koordjes rond haar benen omhoog.
Toen was ze nog echt een beginnertje.
Nu is het een echte vamp die een echte topper is.

Dus, ik denk dat ze er al langer is dan 12 jaar.
 
Was onlangs nog een sin SKW in dagshift. Zag inderdaad het beroemde kussentje, maar ze was steeds bezet.
Ben dan maar elders binnen gegaan.
Weet iemand of ze nu alleen dagshift doet? Of combineert ze dag en nagshift?
En is ze er nog of is het haar jaarlijks verlof (meestal in september)?
 
Terug
Bovenaan Onderaan