• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Anna, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kevin1337

Newbie
5
23/02/25
10
4
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anna-new-65.html
Totale kosten (in euro)
150
Ik ben net bij Anna geweest.
Het contact liep vlot, ze reageerde snel en duidelijk waardoor ik geen minuten lang aan de deur heb moeten staan wachten.
Ze ontvangt op de 4de en bovenste verdieping, de trap is nogal stijl en lastig, er is een lift aanwezig maar die vertrouwde ik niet dus heb ik maar de trap genomen.
De foto's zijn helemaal waarheids getrouw, zoals je ze op foto ziet zo is ze gewoon ook.
Ik had gekozen voor een uurtje, na het afrekenen me op het bed gelegd en begon ze me te pijpen zonder condoom, dit kan van zodra je een half uur of meer neemt net zoals tongzoenen en beffen. De eerste ronde ging vrij snel maar dit vond ik niet erg omdat ik niet altijd goed weet hoeveel tijd ik nodig heb om te herladen voor ronde 2.
Na het eerste hoogtepunt heeft zij mij gemasseerd en daarna ik haar.
Na een lange uitgebreide massage waar ze echt van genoot en nat werd kon ik ze langs achter binnengaan, dit vind ik een zeer fijn standje dus een groot pluspunt voor mij, hierna gewoon overgegaan naar andere standjes en afgewerkt in doggy. Ik had blijkbaar wat meer tijd nodig voor een 2de ronde waardoor ik toch wel een 20minuten stevig en diep heb zitten stoten, dit liet ze zonder tegenwerken goed toe.
Ik heb me er voor in het zweet gewerkt maar het 2de hoogtepunt kwam dan toch, hierna nog een douche genomen, dag gezegd tegen de hond en dan doorgegaan.

Ik ga zeker nog eens terug, het is een lief meisje dat eerder rustig en voorzichtig is. zelf zal ze niet meteen veel zeggen, maar als jij het gesprek gaande houdt is ze zeker aangenaam in omgang. Tijdens de seks is ze niet super actief, maar dat kan wel beteren wanneer je ze beter kent heb ik de indruk.
Al bij al een leuke ervaring en altijd leuk om zo'n jong poppetje stevig te kunnen nemen zonder dat er een gemort wordt of geklaagd over wanneer je gaat klaarkomen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anna-new-65.html
Totale kosten (in euro)
60
Met the young Anna

Pros
- Photos are accurate. She has a very nice body and very cute face. Age also very accurate.
-Willing to change position
- Good physical location
Cons
- Not interested and not even the slightest effort for GFE
- The weirdest thing is that in her room there are hundreds of photos of Jesus Christ in her bedroom. When I was fucking her I couldnt take my eyes of those photos which made the whole experience the most bizarre I ever had. I could not finish

2/10 - Avoid

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan