WHEM Anna, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze blonde stoot? Advertentie ziet er goed uit, foto's zien er anders uit dan anderen. Als ze echt is, zou ik wel eens langs willen 'komen'.
Ik kan me van het vorige forum herinneren dat de dame volgens mij wat voller was dan op de foto's, dat je daarvan moet houden...... maar: dat de geboden services voornamelijk positief beoordeeld werden!

Advertentie is wel lang geleden van een update voorzien, mocht het je lukken een afspraak te maken, dan graag een seintje! Want betreffende dame staat ook nog op mijn lijstje
 
In het echt vind ik haar veel en veel minder aantrekkelijk dan in het echt. Ze was ook heel erg voorzichtig met het doorgeven van haar locatie. En maar zeggen dat ik moet zorgen dat ik geen andere bewoners tegen moet komen.

De massage zelf vond ik wel erg goed moet ik zeggen. Maar dan wel weer jammer dat ze verder geen pijpen of intiem doet
 
In het echt vind ik haar veel en veel minder aantrekkelijk dan in het echt. Ze was ook heel erg voorzichtig met het doorgeven van haar locatie. En maar zeggen dat ik moet zorgen dat ik geen andere bewoners tegen moet komen.

De massage zelf vond ik wel erg goed moet ik zeggen. Maar dan wel weer jammer dat ze verder geen pijpen of intiem doet
Weet je ook nog hoeveel ze ervoor vroeg? Als het niet meer dan 110 is, wil ik is het best eens een keer proberen.
 
Beide ads zijn van haar.
Kan het best een aapje sturen naar haar.
€130 voor 60 min.
€180 voor 90 min.
Heb nog geen tijd gehad om bij haar langs te gaan omdat het niet in de buurt ligt voor mij.
 
Ben hier vorig jaar geweest. Contact verliep goed. Inderdaad zeer bezorgd dat buren jouw bezoek opmerken. Nadeel vond ik dat je nauwelijks een woord kan wisselen. Engels lijkt ze nauwelijks te begrijpen. Massage was top! Haalt veel uit de kast. Hot Stones, klankschaal. Lieve vrouw, maar ik blijf het ongemakkelijk vinden om alleen maar vriendelijk te knikken en niks te kunnen zeggen. Als ik terug ga zal dat vooral vanwege de massage zelf zijn. Nogmaals: hoog niveau en boek dan zeker twee uur.
 
Anna ziet er goed uit en de massage is echt fantastisch. Ze is een professionele masseuses die echt haar vak kent dus voor een goede massage zit je goed. Tijdens de prostaatmassage ben ik heerlijk klaargekomen.
 
Is dat zo Boy? Hier staan toch echt hele andere meningen:

 
Recenties zijn over het algemeen goed. Ik ben er 1x geweest en alles is super hygiënisch. Ze kan goed masseren, alleen ze wat mij betreft wel wat meer had mogen teasen toen ik nog op mijn buik lag. Daarna opgedraaid en werd ik afgetrokken. Heerlijk klaargekomen, uit m'n tenen kwam het. (met het gevolg dat ik de dagen erna behoorlijke spierpijn had in m'n kuiten. Dat heb ik helaas wel vaker)
 
Ik ben zojuist bij Anna geweest en het was geweldig! Heb nog steeds een lach op mijn gezicht :).

Ik vond het een hele aardige, goed verzorgde vrouw met mooie rondingen en een mooi gezicht. Haar rondingen worden ook goed gebruikt tijdens de body2body massage. Ze heeft prachtige borsten die je goed over je lijf voelt glijden. Anna wisselt goed af tussen handen, lichaam, stenen en andere hulpmiddelen en tussen lichaamsdelen en de gevoeligste zone. Anders dan hierboven een paar keer terugkomt, was er bij mij weldegelijk aandacht voor massage en edging, ook na het op de rug draaien. Ze voelde heel goed aan hoe ver ze kon gaan en toen ze eenmaal doorzette kwam het uit mijn gehele lichaam. Fantastisch! Ze weet heel goed wat ze doet.

De hygiëne is zeer goed van zowel de ruimte, het bed als die van haar zelf. Ik ben nogal gevoelig voor geurtjes, maar hier rook het alleen maar lekker. Toen ik aan het douchen was na afloop, was ze al bezig het bed te verschonen, dus ze houdt alles goed bij.

Ik ga zeker terug, want heb me in maanden niet zo ontspannen gevoeld als nu.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook zojuist bij Anna geweest en ik heb nogal gemengde gevoelens.
Positief: Nette buurt, goed parkeren, net en schoon appartement, goede hygiëne, lekkere geurtjes. Anna is een kleine, dikke oost-Europese vrouw met mooie grote borsten en een hele mooie, jonge huid. Ze is vriendelijk en masseert goed.
Negatief: Veel te duur! €150 voor een uur massage, als je haar borsten wil zoenen is €20 extra. Het hoogtepunt was prima maar ook niet meer dan dat.
Ook lastig dat je vrijwel niet kunt communiceren met haar, niet in het Nederlands en niet in Engels.

Conclusie: Prima maar veel te duur. Voor minder geld zijn betere massages te krijgen, en met lekkere opties!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan