Recensie Anna, Breda 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nobother

Vaste klant
Forumpionier
212
01/07/21
139
14
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/professionele-gecertificeerde-tantrist_7434488
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een tijdje geleden moest ik in het zuiden zijn en van de gelegenheid gebruik makend, leek het mij leuk om me door een gepassioneerd mens te laten masseren. Dames in die regio mét een goede recensie reageerden niet of te laat. De advertentie van Anna (zonder recensie) sprak mij aan, reageerde vlot en als de persoon van de foto's ook de massage had uitgevoerd, had het best een leuk uurtje kunnen worden. Het bleek een deceptie...
Anna is een lieve vrouw maar ronduit dik met een grote buik en grote hangende borsten. Ik vermoed dat het wel de dame van de foto's is maar we zijn vele jaren verder sinds die foto's zijn gemaakt. Haar kleding verhulde haar postuur bij binnenkomst, anders was ik onmiddellijk weer vertrokken. Eenmaal binnen heb ik besloten om door te zetten want ze is tenslotte een 'gecertificeerde tantrist...' Ook dat bleek achterhaald, al heb ik een redelijk goede massage van haar gehad. Voor 20 euro extra mocht ik aan haar borsten sabbelen. Daar heb ik voor bedankt.

Ze begon haar massage door haar grote lichaam boven op het mijne te laten ploffen waarbij ze ook nog eens een vies ruikende oprisping kreeg. Ik dacht dat we door het bed zouden zakken en het angstzweet brak mij uit voor het vervolg van de massage. Vanaf dat moment besloot ik dan ook om mijn ogen te sluiten en aan mooie vrouwen te gaan denken die ik ooit heb bezocht en waar ik fijne herinneringen aan heb. Dat heeft mij door deze massage heen geholpen en kon ik op het eind zelfs een erectie produceren en klaarkomen. Het is bij die ene plof op mijn lichaam gebleven.
Ik begrijp dat er liefhebbers zijn voor voluptueuze vrouwen. Ik hoor daar niet bij. Ik wil Anna hierom dan ook niet afkraken maar mocht ik weer in het zuiden moeten zijn dan zal ik haar niet meer bezoeken.
 
Een tijdje geleden moest ik in het zuiden zijn en van de gelegenheid gebruik makend, leek het mij leuk om me door een gepassioneerd mens te laten masseren. Dames in die regio mét een goede recensie reageerden niet of te laat. De advertentie van Anna (zonder recensie) sprak mij aan, reageerde vlot en als de persoon van de foto's ook de massage had uitgevoerd, had het best een leuk uurtje kunnen worden. Het bleek een deceptie...
Anna is een lieve vrouw maar ronduit dik met een grote buik en grote hangende borsten. Ik vermoed dat het wel de dame van de foto's is maar we zijn vele jaren verder sinds die foto's zijn gemaakt. Haar kleding verhulde haar postuur bij binnenkomst, anders was ik onmiddellijk weer vertrokken. Eenmaal binnen heb ik besloten om door te zetten want ze is tenslotte een 'gecertificeerde tantrist...' Ook dat bleek achterhaald, al heb ik een redelijk goede massage van haar gehad. Voor 20 euro extra mocht ik aan haar borsten sabbelen. Daar heb ik voor bedankt.

Ze begon haar massage door haar grote lichaam boven op het mijne te laten ploffen waarbij ze ook nog eens een vies ruikende oprisping kreeg. Ik dacht dat we door het bed zouden zakken en het angstzweet brak mij uit voor het vervolg van de massage. Vanaf dat moment besloot ik dan ook om mijn ogen te sluiten en aan mooie vrouwen te gaan denken die ik ooit heb bezocht en waar ik fijne herinneringen aan heb. Dat heeft mij door deze massage heen geholpen en kon ik op het eind zelfs een erectie produceren en klaarkomen. Het is bij die ene plof op mijn lichaam gebleven.
Ik begrijp dat er liefhebbers zijn voor voluptueuze vrouwen. Ik hoor daar niet bij. Ik wil Anna hierom dan ook niet afkraken maar mocht ik weer in het zuiden moeten zijn dan zal ik haar niet meer bezoeken.
Er waren altijd uitstekende recensies over mij op de vorige site, veel klanten komen naar me toe, constant en voor een lange tijd, maar hier hebben zich enkele kwaadwillenden verzameld. Ik ben echt een beetje dik, maar ik zie er niet lelijk uit, en mijn borst hangt niet, en ik ruik naar dure parfums, niet naar boertjes. Mannen zijn in de wolken met mijn magnifieke vrouwelijke vormen en mijn buik is in verhouding tot mijn lichaam. Ik plaats mijn echte foto's om zulke gemene leugens te vermijden. Ik publiceer ook mijn certificaat in tantra-massage. Ik wil niemand bedriegen, niet in mijn belang. Ik hou van mijn werk, mijn klanten en ik probeer alles op het hoogste niveau te doen. En nu heb ik veel zeldzame oliën voor mijn klanten meegenomen, sommige oliën kosten in de jaren 70 2 ml, voor jou doen ze het niet.
 
Hier vooral positieve reacties.
Uiterlijk is natuurlijk ieder voor zich en je moet ervan houden.

 
Er waren altijd uitstekende recensies over mij op de vorige site, veel klanten komen naar me toe, constant en voor een lange tijd, maar hier hebben zich enkele kwaadwillenden verzameld. Ik ben echt een beetje dik, maar ik zie er niet lelijk uit, en mijn borst hangt niet, en ik ruik naar dure parfums, niet naar boertjes. Mannen zijn in de wolken met mijn magnifieke vrouwelijke vormen en mijn buik is in verhouding tot mijn lichaam. Ik plaats mijn echte foto's om zulke gemene leugens te vermijden. Ik publiceer ook mijn certificaat in tantra-massage. Ik wil niemand bedriegen, niet in mijn belang. Ik hou van mijn werk, mijn klanten en ik probeer alles op het hoogste niveau te doen. En nu heb ik veel zeldzame oliën voor mijn klanten meegenomen, sommige oliën kosten in de jaren 70 2 ml, voor jou doen ze het niet.

Ik reageer omdat ik voor leugenaar word uitgemaakt, al is deze uitspraak inmiddels verwijderd. Ik wil hier ook geen welles/nietes thread van maken dus hierna zal ik niet meer reageren.
Alle foto's die op beide hierboven genoemde profielen staan, zijn niet van een recente datum. Dat dit écht haar foto's zijn zal ik niet in twijfel trekken maar Anna ziet er inmiddels niet meer zo uit. Dat is misleiding en daarom heb ik deze recensie geplaatst. In de andere thread wordt hier ook melding van gemaakt. Als Anna beweert dat er mannen zijn die haar huidige figuur appreciëren dan kan ze gerust foto's in haar profiel plaatsen die haar huidige figuur weergeven. Dan zal zij bezoek krijgen van mannen die dit waarderen en haar ook als zodanig zullen respecteren en recenseren. Ik zou dan niet gegaan zijn en was haar deze thread bespaard gebleven. Ik heb de massage niet afgekraakt en ik heb e.e.a. zo objectief mogelijk en vanuit mijn eigen beleving beschreven. De oprisping waar ik over schreef was eenmalig en heb ik verder niet bij haar geroken. Dat had ik wellicht nog kunnen vermelden.

Tantra is in mijn beleving een ritueel dat opgebouwd wordt met in elkaars ogen kijken, ademhaling reguleren, wederzijdse strelingen, massage, het geven en nemen van elkaars energie en het uitstellen van ejaculatie. In de mooiste tantra beleving vindt niet eens een ejaculatie plaats maar 'slechts' een orgasme, al moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik dat niveau nog nooit heb kunnen bereiken. Daarnaast denk ik dat ik het gehele ritueel in deze beschrijving ernstig tekort doe omdat het nóg meer behelst dan wat ik hier aangeef. De massage van Anna was prettig maar kwam niet in de buurt van wat ik hier beschrijf. Kennelijk was mijn verwachting te hoog. Meer wil ik er niet meer over zeggen om te voorkomen dat het moddergooien wordt.
 
Al een tijdje overweeg ik om eens een afspraak met Anna te maken maar door sommige opmerkingen op dit forum twijfel ik nog. Okee, ze is dus niet de slankste en niet de jongste. Zijn dat de hoofdredenen waarom in die recensies wordt gezegd dat ze niet hun type is? Welnu ik ben ook niet meer slank en jong en een ''gevulde'' dame vind ik wel aantrekkelijk. Wat de heren nu precies verwachten van haar is me niet duidelijk; volgens haar eigen advertentie is ze goed onderlegd.
Nog een andere vraag: zelf noemt Anna geen tarieven. Wat voor prijs kan ik voor een standaard massage van een uur bij haar verwachten? Heeft ze daarbuiten nog unieke dingen?
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zaterdag een week geleden voor het eerst een afspraak gemaakt met deze kleine mollige dame. Anna is niet de goedkoopste dus uiteindelijk voor een basismassage van een uur gekozen. Voor een uur bleef ik relatief lang op mijn buik liggen dacht ik, komt misschien ook door de hot stone massage. Niet veel body to body, wel een goede handmassage. Omdraaien en even krijg ik van Anna een full body to body massage (inclusief even ondeugend schudden met haar borsten in mijn gezicht), dan gaat ze tussen mijn benen zitten en maakt het af met een handjob. Tenminste dat is de bedoeling, ik kom wel in de buurt maar het lukt niet.
Misschien moest ik wennen aan haar manier van masseren of had ik gewoon even mijn dag niet. Het is niet dat Anna (te) dik is, ik hou wel van goed gevulde vrouwen. Weer douchen en aankleden en ik ben weer naar huis. Het was druk op straat, het was net Carnaval. Ik keek op mijn phone, ik was bijna een uur en een kwartier binnen geweest dus 2x douchen en uit- en aankleden ging niet ten koste van de duur van de massage.
Bij de bijzonderheden vermeld ik wat de bedoeling was en hoe het uitgevoerd werd :) dat ik niet klaarkwam lag aan mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan