Hoi, ik weer.
Vorige week vrijdag bij Anna langs geweest.
Zoals ik reeds zei kennen we elkaar dus effectief, en nee niet van bij Cupido.
Van waar doet er niet toe.
Zoals hier reeds eerder gemeld even een berichtje dat je in de omgeving bent.
Meestal is er wel parkeerplaats dicht bij.
Eens ik naar de deur mocht komen werd ik door Anna zelf begroet, Marcello was blijkbaar bezig met andere zaken, al is die na de massage wel even komen peilen hoe en wat, dit wanneer ik aan de voordeur afscheid nam van Anna.
Het was een heel leuk weerzien.
Idd pantaffelkes aan, wat ik logisch vindt, zo komen er nergens mensen met vuile schoenen boven waar alles plaats vindt.
Reeds van bij het binnen komen waren we al aan het kletsen, tussendoor ook wat uitleg gekregen hoe alles een beetje zou verlopen.
Vooraf reeds gekozen voor de Vanilla massage, ter plaatse kon ik echter wel nog veranderen van idee mocht ik dat willen.
Nadat ik gedouched had de trap naar een verdieping hoger genomen, waar Anna mij aan het opwachten was.
Nog wat gekeuveld en elkaar ondertussen aan het aftasten, voor mij heeft ze dan ook een heel mooi lichaam, ze mag er zeker wezen.
Niks is vals of opgespoten.
De massage zelf verliep goddelijk zoals reeds eerder werd beschreven door anderen.
Ook de mogelijkheden zijn reeds vernoemd.
Onnodig om hier nog op terug te komen
Rimmen, pijpen, tongzoenen, allemaal geen probleem.
Er kan redelijk veel, doch zijn er grenzen die ze duidelijk aangeeft, logisch toch.
1 ding wil ze niet en dat is dat je haar bij de haren grijpt of bij het hoofd met vettige handen vol olie iets wat normaal is toch.
Voor de rest verliep alles vlot zonder op de klok te kijken.
Ik ben dan ook tevreden buiten gestapt en spreek zeker nog af.
Anna, bedankt.
PS: mogelijks denken er enkelen dat ik hier zo positief ben omdat Anna en ik elkaar reeds kennen, niets is minder waar, ik geef gewoon mijn eerlijke mening van wat ik persoonlijk ondervonden heb.