Recensie Anna, Cupido Massage, Eeklo 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/anna-lucia/
Totale kosten (in euro)
150+50
Gisteren dan toch Anna Lucia bezocht,
Dame deed zelf open en zoals de andere kreeg ik pantoffels aan en kon ik eerst even douchen, daarna nog een verdieping hoger naar de kamer.
Ik had gekozen voor 60 min op de futon met intiem.
Eerst op de buik, werd mijn rug gestreeld en besprenkeld met warme olie, alles werd gemasseerd en ook mijn anus kreeg een rim beurt.
Omgedraaid en werd ik de eerste keer klaar gepijpt, vervolgens was het mijn beurt en heb ik haar gebeft, was niet zo mijn ding vanwege de olie die rijkelijk was gebruikt.
Uiteindelijk kwam ze over mij heen liggen en voelde ik haar kut glijden over mijn weer hard geworden pik. Condoom er over en heeft ze mij geneukt tot we beiden klaar kwamen.
Deze vrouw doet het allemaal met plezier en dat merk je.
Enigste min puntje is de nicotine smaak als je met haar gaat tongzoen.
Ik rook zelf niet dus vond dat niet echt smakelijk.

Zal zeker terug gaan, maar dan de volgende keer zonder intiem.

Kan grotendeels de laatste review van Remco1968 bijtreden maar............
Ik ben afgehaakt op 2 dingen terwijl ik SC007 gelijk moest geven dat na zijn review ik mijn eerste bezoek gelijkaardig had beleeft. voorr € 120,- het hele ritueel gehad en een uur was toen nog dik een uur (80 min incl douchen) omdat ze het toen nog niet zo druk had. De laatste keer dat ik er ben geweest was net voor de prijsverhogingen en wijzigingen in het aanbod. ik had de pech om s'avonds te gaan voor 1 uur omdat er iemand was afgemeld. Helaas vond ik het toen zeer matig maar ik bleek bij navraag dan ook nummer 8 te zijn van die dag en er kwamen (22:10 vertrok ik) er nog 2 na mij.
Ik had dat de vorige keer in mindere mate gemerkt maar de irritante rooksmaak was echt niet prettig. Ik vind dat altijd heel vervelend om te zeggen zeker omdat ze fan is van tongzoenen. Ook had ze een lijfgeur die ik eerder niet had geroken. Toen ik voor mijn vertrek dus hoorde dat ze er nog 2 moest doen vroeg ik haar of ze dat niet wat veel vond 10 klanten op een dag. Ze zei dat ze nog betere afspraken ging maken met Marcello want die plant wel door hoor. Ik heb haar het advies gegeven omdat ze ongelooflijk goed kan zijn om maximaal 3 klanten per dag te doen. Als ze dat 5 dagen per week doet heeft ze een vorstelijk salaris en profiteert meneer de kapper er ook van. Maar zoals vaak (ik heb dat zeker al 4 keer meegemaakt) zijn het sterke pootjes die de weelde kunnen dragen. Reken maar uit wat ze afvangt op een dag ook al is ze dan om half 2 snachts klaar. Ze meldde me dat ze smorgens bijna altijd om 8:30 begon. Dus ik haak af om 2 redenen: 1e de irritante rookgeur (en zweet) en 2e de prijs voor hetzelfde wat ik enkele keren heb ontvangen 90 mn op futon is nu € 230,- dat in vergelijking wat ik de eerste keer mocht ontvangen (en wat klopte volgens de eerste review) hier is te groot en............................................... voor bandwerk ben ik allergisch .... krijg ik puistjes van op mn piet.....

Terug
Bovenaan Onderaan