Recensie Anna, Den Haag, Doubletstraat 34k2/34k3? 3,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

modjomaster

Stamgast
785
09/01/22
967
75
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij lieve blonde Anna langs geweest, ik heb haar nog niet gezien ze staat nog niet zo lang in de straat volgens mij en ziet er goed uit.
Anna spreekt gebrekkig engels, maar kan wel spaans of italiaans beter hahah.
Bij binnen komst snel me tool gewassen en plaats genomen op bed.
Anna pakte me tool beet en paste het cd erom en begon me lekker te pijpen met diepuh halen en keek me hier geil bij aan tijdens dit mocht ik lekker met haar billen spelen maar niet vingeren dit was uit den boze!! ok dan doen we dan niet. Toen me tool op titanium sterkte was heb ik ook Anna op haar ruggetje gelegd met haar kutje om hoog en heb haar lekker gepompt die was heerlijk. Hierna was het tijd voor doggy Anna heeft hier voor een niet te groot en ook niet te klein kontje voor maar toch lekker stevig ik heb hier ook lekker hard tegen aan zitten stoten en kwam grommend klaar.
Anna is een lieve romeense met kleine tiejtjes en een klein buikje maar totaal niet storend. Ze kan alleen niet goed engels waardoor je misschien beter je telefoon erbij kan pakken indien je speciale wensen hebt er is volgens mij best veel mogelijk bij haar
ik ga zeker terug naar deze nieuwe topper :)
 
ja Engie daar kan ik helaas weinig aan doen bij andere vragen zelfs €50 bij mij terwijl bij andere €35 volgens mij als de dvp je liever niet wilt binnen komen gaat het tarief omhoog maar dat weet ik niet zeker kan ook andere redenen hebben er staat zelfs eentje bij K18 die honderd vraagt wel voor een half uurtje minstens tja als ik
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vanavond bij Anna geweest. Zit gebruikelijk sigaret te roken op haar krukje en wachten op wandelaars. Tijdens roken sla ze soms wandelaars af/over. Er waren enkele wandelaars al binnen met handen en voeten wordt er druk gecommuniceerd. Blijkbaar geen overeenkomst. Ook een was al op haar kamer en stond na twee minuten buiten. Want Anna spreekt gebrekkig Engels. Ik stond een tijdje op Irina5k1 te wachten maar gordijnen bleven dicht. Ze hebt een afspraak voor een uur. Dus haar overgeslagen en binnen gestapt bij Anna. Eenmaal binnen zei ze gelijk €40. Ik geef aan geen probleem. Dus gelijk naar boven. In haar kamer gaf ik een briefje van €50. Zij zei dat ze geen wissel geld had en bood wat extra tijd en lekkere erotische massage. Prima zei ik.
Na uitkleden gelijk op bed en ze begon mij gereedschap te masseren en op te geilen. Beetje olie erbij en ze zei dat is goed. Kan je goed neuken. Pijpen zonder doe ze niet. Alleen normaal. Condoom ging erop en ze wilde niet pijpen. Mocht kiezen welke positie. Dan maar gelijk begonnen met doggy. Ze hebt een kont en legt een kussen onder haar buik met een beetje glijmiddel erop en begin te stoten. Tijdens het stoten ging ze steeds verder weg naar voren. Na enkele minuten haar missionaris verder geneukt. Zeer saai eigenlijk. Haar lichaam heeft een donker getint en benen gingen niet open. Ik vind haar alleen een leuk gezicht hebben maar niet knap . Verder niets byzonders. Kleine tietjes AA. Een buikje. Inzet is laag. Cd moest zelf verwijderd worden. Even verfrissen en aankleden.
Voor mij geen herhaling.
Voor de liefhebbers zij doet trio met Irina. Even tussen door gevraagd.
 
haar engels is alleen heel slecht misschien begreep ze je niet pijpen is standaard namelijk ook in handgebaren goed uit te leggen je wijst gewoon naar je pik en dan beweeg je je gezicht op en neer en je tong naar je wang drukken dan begrijpt ze het wel wereldwijd overigens werkt het heel goed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen zonder condoom begrijp ze wel. Ze antwoord mij gewoon ik doe het niet. Alleen met condoom. Alles met condoom. Misschien een vergissing en een communicatie probleem. Voor de rest toch geen klik en goede service. Hopelijk dat andere betere ervaring met deze dame hebt. Dit is mijn ervaring eenmaal bij haar
 
Bij gebrek aan dames, gisteren hier binnen gewipt.
Communicatie was moeilijk omdat ze slecht Engels spreekt en ik haar andere talen niet machtig ben 😅

Haar pijpkunsten was stevig en af en toe een aai over de ballen, niet mijn favoriet.
Neuken kon in 3 standjes, helaas met haar hand ertussen, als je klein geschapen bent erg irritant, dus helaas eenmalige bezoek.

Ze is verder wel aardig, maar kom nooit weer bij haar
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hmm jammer maar niet z'n top ervaring als ik verwacht had toen ik naar binnen ging. Leuk gesprekje aan de deur en voor 40 euro pijpen en 2 standjes afgesproken. Ja ik weet het, eenmaal op de kamer ik had 50 euro en zij natuurlijk geen 10-tje terug... dus ze zou voor 50 euro een top ervaring verzorgen.... helaas bleef dat een beetje uit. Pijpen deed ze uiteindelijk niet en haar bh/bikini hield ze aan. Ze heeft me wel lekker afgetrokken om me hard te krijgen. Dat deed ze goed en met gevoel. Daarna heb ik haar doggy genomen. Het was een goed uitzicht op haar kleine kontje en ze was lekker strak. Dat maakte dat ik wel snel het cd vol blies. Wellicht dat het in de communicatie misging....
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb Anna onlangs voor het eerst bezocht. Ze ziet er knap uit en heeft een lieve uitstraling, binnen bleek ze ook lief te zijn. Ze zei dat 15 minuten 40 euro kost en 20 minuten 50 euro. Heb 40 betaald en dacht bijbetalen kan eventueel later nog.

Aanvankelijk hield ze haar topje aan en toen ik vroeg of ze dat af kon doen zei ze heel vriendelijk dat ze dat zo zou doen. Ze pakte eerst een flesje massageolie, wees naar mijn slappe leuter en zei 'I make him ready'. Dat deed ze echt heel lekker, wat een hemels gevoel was dat zeg. Binnen no time was ie staalhard. Ze keek me lief aan met een trotse, ondeugende blik van 'ik zei het toch'. Topje had ze intussen ook afgedaan. Hierna nog 2 standjes gedaan en uiteindelijk heeft ze het met de hand afgemaakt.

Zoals anderen al hebben aangegeven is het vanwege haar gebrekkige Engels moeilijk communiceren, maar met wat gebarentaal kom je een heel eind.

Al met al een goede prijs voor een heel lieve meid met een prima service
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anna'tje... ik ben sprakeloos wat een mokkeltje is dit. Een weekje in de straat en gaat misschien in aug. al weer weg helaas dus dat gaat geld kosten..
Vandaag de instap gedaan aangezien ik der prachtige gezichje niet uit me hoofd kreeg en het beviel goed. Ze wou eerst met een condoom om me slappe lul gaan maar nadat ik aangaf dat het zo niet gaat werken haalde ze ineens 4jaar massage opleiding uit der mouw en begon ze heerlijk stijf te masseren. Daarna nog even laten zuigen wat ze perfect kan om het aftesluiten met een stevige doggysessie tot het laatste pufje eruit kwam. Wat een heerlijke vrouw. (Spreek helaas niet heel goed engels)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een vrouw en wat een service.. vandaag na een week vakantie maar even langs gewipt. Was weer een top ervaring jammer van de hitte maar kon het tog niet laten om deze godin weer te bezoeken 👌
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was weer top bij deze roemeense godin.
Moet nu wel oppassen dat ik niet verliefd word..
 
Ze kwam gisteren met 3 vriendinnen om 12 uur aanlopen en was na 8 uur nog even vriendelijk aan het werk
 
Ik kende Anna al enigszins van gezicht, maar nog nooit binnen geweest. Nu maar eens gedaan dan. Zoals in bovenstaande recensies al wordt besproken, ze ziet er goed uit, toegegeven. Ik betaalde 50 euro en vroeg haar om een trekmassage. Dit deed ze inderdaad vrij kundig en ik had verder een mooi uitzicht op alles. Het duurde dan helaas niet al te lang en kwam al gauw tot een hoogtepunt. Toen rustig aangekleed en zij ging haar nog even opmaken. Nou, ze kon mij wel bekoren zeg. Nog even een hug gegeven en tot ziens!
 
Ik weet niet wie er toendetijd zo overtuigd van was dat ik een anna had gehad die schijnbaar al een topic had maar die had het goed mis dan want de anna waar ik over schreef is al lang terug naar roemenie. Dus voor de mensen die nu de reviews doorlezen. De mijne gaan niet over de zelfde.
 
er staan meerdere annas in de straat degene waarover dit topic gaat was de anna die naast Irina stond bij K5 waar nu een andere collega staat dus niet de Anna bij K10 met bruine haar en ook niet de blonde haar Anna bij 38K2

//Edit mod: misschien even rapporteer knop gebruiken en doorgeven welke berichten (nummers ervan) bij welke Anna horen dan splitsen we topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan