Recensie Anna, Emmanuela's Angels, Waasmunster 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week bijgeweest, had ze eerst niet herkend. Foto's zijn flaterend. Je zelf wassen onder de douche, daarna bed op. Ze begint direct te zoenen en tongzoenen. Pijpen was goed, maar iets teveel de tanden. Intiem was niet echt goed. Herhalingsgevaar nee.
Intiem vond ik ook onvoldoende bij Anna.
Best apart topic + recensie maken over Lorena. Kan verwarrend zijn op deze manier..
 
Ook eens bij deze dame langsgeweest.

Bij binnenkomst verplicht om eerst te douchen en mond te spoelen met zo'n mondspoelmiddel. Beide was voor mij overbodig geweest, want ik kom altijd proper aan.

Tongzoenen doet ze erg goed. Pijpen was bij mij dan weer erg kort. Ik weet dat ik vrij veel voorvocht produceer, dus misschien had het hiermee te maken.

Neuken was wel erg middelmatig. Ze zat eerst bovenop, maar bewoog amper en kort nadien gaf ze er de brui aan en mocht ik klaarkomen op zijn hondjes.
Ze heeft precies ook erg gevoelige borsten, want die draaide ze altijd weg als ik ze wou aanraken.

* Conclusie: zeker geen slechte ervaring, maar meer dan "gemiddeld" vond ik het niet.
 
Ook eens bij deze dame langsgeweest.

Bij binnenkomst verplicht om eerst te douchen en mond te spoelen met zo'n mondspoelmiddel. Beide was voor mij overbodig geweest, want ik kom altijd proper aan.

Tongzoenen doet ze erg goed. Pijpen was bij mij dan weer erg kort. Ik weet dat ik vrij veel voorvocht produceer, dus misschien had het hiermee te maken.

Neuken was wel erg middelmatig. Ze zat eerst bovenop, maar bewoog amper en kort nadien gaf ze er de brui aan en mocht ik klaarkomen op zijn hondjes.
Ze heeft precies ook erg gevoelige borsten, want die draaide ze altijd weg als ik ze wou aanraken.

* Conclusie: zeker geen slechte ervaring, maar meer dan "gemiddeld" vond ik het niet.
Das raar ze duwde haar borsten bij mij voor mijn mond heb ze lekker verwend en pijpen was lekker lang bij mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan