Recensie Anna, Gent, Schepenenvijverstraat 8 L (dag)(bar Crazy Cabaret) 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mijn post van 2023, en toen sprak ik ook al van enige jaren geleden. Voorheen, in haar beginperiode, zat ze in het Glazen Straatje n° 9 of 11, ik weet het niet zo goed meer.
Toen was ze nog zeer, zéér timide.
Zou eens moeten terug een bezoekje brengen, om te vergelijken.

Deze dame gisteren bezocht na een lange tijd.
Ik vond het beter dan de vorige keer.
Ze was erg vriendelijk en vrolijk.
Ik vond ze minder afstandelijk dan ervoor.
Eerst mocht ik haar vlot betasten voor het rubbertje werd aangebracht, ze zat neer op bed, terwijl ik rechtstond voor het pijpmoment.
Daarna 2 standjes en het condoom werd vlot gevuld.
Ze werkt iedere dag van 8 u. in de morgen tot rond 17 u. in de vooravond.
Volgende week neemt ze (opnieuw) verlof naar haar thuisland om haar familie te bezoeken.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Heb dus gedaan wat ik jaren geleden ook al gedaan had en blijkbaar dringend nog eens moest doen.

Anna vertelde me dat ze nog wist wie ik was, maar dat betwijfel ik. Anderzijds, ik wist natuurlijk sowieso wel nog van vroeger.

Welnu, eerlijk, ze is stukken beter geworden. Ook haar borsten, destijds een minpunt, daar is aan gewerkt (lifting) en het resultaat is bijzonder mooi.

Dat ik het nu bijzonder jammer vind er niet eerder bij te zijn geweest, dacht ik de hele tijd.

Anna is een GFE pur sang, zeer aangenaam, wat een pracht van een vrouw. Door mijn werk was ik gestresseerd geraakt en ik had vooral nood aan rust en kalmte. Dat heeft ze in overvloed, holalalaa...

Een aanrader, zelfde stijl als Bianca maar... beetje ouder en veel meer ervaring.

Topper in Gent, moet ik toegeven! Hopelijk blijft ze nog lang, nu toch al zeker 6 jaar.

Heb dus gedaan wat ik jaren geleden ook al gedaan had en blijkbaar dringend nog eens moest doen.

Anna vertelde me dat ze nog wist wie ik was, maar dat betwijfel ik. Anderzijds, ik wist natuurlijk sowieso wel nog van vroeger.

Welnu, eerlijk, ze is stukken beter geworden. Ook haar borsten, destijds een minpunt, daar is aan gewerkt (lifting) en het resultaat is bijzonder mooi.

Dat ik het nu bijzonder jammer vind er niet eerder bij te zijn geweest, dacht ik de hele tijd.

Anna is een GFE pur sang, zeer aangenaam, wat een pracht van een vrouw. Door mijn werk was ik gestresseerd geraakt en ik had vooral nood aan rust en kalmte. Dat heeft ze in overvloed, holalalaa...

Een aanrader, zelfde stijl als Bianca maar... beetje ouder en veel meer ervaring.

Topper in Gent, moet ik toegeven! Hopelijk blijft ze nog lang, nu toch al zeker 6 jaar.
Daar ze recent een borst operatie ondergaan heeft...
Zijn haar borsten nog steeds zo gevoelig??

Terug
Bovenaan Onderaan