Recensie Anna, Gent, Schepenenvijverstraat 8 L (dag)(bar Crazy Cabaret) 4,62 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien dat er iemand weet heeft van welke dagen ze bijvoorbeeld niet aan het werk is…
Welke dagen ze niet aanwezig is weet ik eigenlijk niet want ze is meestal met veel regelmaat aanwezig, ze begint al rond 8u 30 in de morgen tot ongeveer half 6 in de vooravond, de zondag is ze er meestal ook.
Let wel dat deze dame al een deftig klantenbestand heeft opgebouwd en soms weleens een uur of meer kan bezet zijn, wat dus niet wil zeggen dat ze er niet is.
Hopelijk ben je ermee een beetje geholpen en succes om ze eens te bezoeken, we kijken er zeker naar uit wat uw ervaring was!

Deze zondagnamiddag bij Anna langsgeweest. Het was al een tijdje geleden. En ik wou het resultaat van haar boobjob eens naderbij zien. Ze was blij mij te zien en gaf me een kusje op de mond. Ze vertelde me dat ze in juli voor 3 weken op verlof geweest was in haar thuisland, Roemenië. Ik mocht haar borsten kussen in het voorspel, zoals anders. Maar zoals ik een beetje vreesde, was het aanraken wat afgeweerd. Als een dame net haar borsten heeft laten bijwerken, is dat in het begin nog een beetje pijnlijk. Het resultaat van de vergroting viel goed mee. Maar persoonlijk vond ik haar borsten ervoor toch mooier. En die vergroting zeker niet nodig. In beffen bij het voorspel had ze kennelijk ook minder zin. En het was ook al een tijdje geleden dat ik sex gehad had. Dus was het voorstel om naar 69 over te schakelen bij het pijpen, niet zo'n goed idee. De condoom was ook al gevuld voordat ik het eerste standje kon voorstellen. Al bij al had ik toch een beetje het gevoel dat het vandaag wat vooruit moest gaan. Ze zette extra zuigkracht in op het laatste. Het zal de warmte wel zijn, zeker. We hadden achteraf nog een gezellig gesprekje. En ze wou me toch nog eens op de mond kussen. Herhalingsgevaar, maar toch met enige uitstel deze keer.

Mijn post van 2023, en toen sprak ik ook al van enige jaren geleden. Voorheen, in haar beginperiode, zat ze in het Glazen Straatje n° 9 of 11, ik weet het niet zo goed meer.
Toen was ze nog zeer, zéér timide.
Zou eens moeten terug een bezoekje brengen, om te vergelijken.

Terug
Bovenaan Onderaan