Spanje Calpe Luna 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

blacktiger

Wandelaar
47
15/11/22
23
8
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.loquosex.com/pocos-dias-em-calpe-642339862.html/
Totale kosten (in euro)
60/120
Deze dame ontvangt ook in hetzelfde huis/appartement als de twee Natalia's (zie vorige recensies). Dus het zal wel een gekend huis zijn voor de kenners, maar toch goed bedekt . Twee dezelfde buildings en op de achtste verdieping.
Luna is een prachtig meisje, één van mijn beste ervaringen, niet groot max 158cm, lekkere poep, schoon borsten en een ongelooflijk lekkere snoet. Ze deed me zelfs denken aan Meghan Markle. De sex was lekker, zalig pijpen (wel met condoom), goed betasten van haar lichaam en ik heb haar zalig gelikt. Ze was enorme opgewonden door het orale gedeelte, ze nam mijn hoofd vast en duwde het tegen haar foefke. Het intieme gedeelte was goed , maar ik kwam niet klaar, dan heeft ze mij gekalmeerd door rustig met olie mijn piemel te masseren. Nadien kwam ze naast me liggen en hebben we zalig gekust. Zuigen op haar lippen , zachtjes bijten in haar tong en echt ongelooflijk lekker tongzoenen, zo heeft ze me lekker klaar getrokken. Spijtig dat ik niet klaar kwam met het intieme gedeelte, maar ze verdiend zeker een tweede kans. Anaal is ook mogelijk tegen meerprijs maar heb er niet echt op aan gedrongen . Het is echt een prachtige jonge latina, zoals ik ze graag heb , klein , alles op en aan, en een mooie glimlach. Zelfs toen mijn tijd op was, was ze echt met mij begaan, omdat ik niet was klaar gekomen tijdens het neuken. We hebben dan toch nog een minuut of tien gekletst via google translate, want haar Engels is niet erg goed.
Maar niet erg het is een top dame, ik hoop haar deze week toch nog te bezoeken. 60€ voor 30min, 120€voor 1 uur. Douchen voor en na mogelijk !

Terug
Bovenaan Onderaan