Geiligheid kent geen tijd
Vanmiddag eerst op het gemak een rondje langs de dames gelopen en best veel dames (met en zonder naambordjes) waren bezet . Helaas was dat ook het geval met mijn speerpunten voor vandaag in "de HunseHollandseHoek".
Schuin aan de overkant stond overigens een ziekenauto geparkeerd en dat is helaas nooit een goed teken ..... hopelijk mag de afloop positief zijn .
Wel aanwezig was de kleine en botergeile Spaanse Anna die ik tijden terug wel eens bezocht had. Af en toe maakten we nog wel eens een praatje . Ze is goed gebekt en is een aardige vrouw. Over haar werd geschreven dat ze ooit als jongetje op dees aard was gekomen .
Nou , de chirurg die haar dan zo een mooie vagijn zou hebben gegeven , die moet echt nog geboren worden ! Zo een mooi kutje , waar zoveel vocht als bij de hare uitkomt zou alleen dan zo werken indien er een compleet irrigatiesysteem ingebouwd zou zijn .
Anna was net begonnen en zei tegen me : vandaag moet je g.v.d. binnenkomen want ik heb echt een orgasme nodig !! Zulke uitspraken hoor ik niet vaak , maar doen het bij mij altijd goed en zorgde er voor dat de muziek volop in mijn oren klonk ! Uit vroegere ervaring wist ik dat ze geen onzin uitkraamt , maar ik twijfelde er aan om haar wens te gaan vervullen , want Anna is toch niet echt mijn type qua gezicht en lichaam . Ze is een kleine blonde opdonder en erg slank : in mijn ogen eigenlijk te slank .... maarrrrrrrr omdat mijn favorietjes de "werk in uitvoering-borden " hadden geplaatst , ging de twijfel het toch verliezen van mijn zinnen . Om toch de boot af te houden zei ik dat ik slechts 60 euro bij me had en dat zou toch zeker te kort zijn om een langer verblijf dan een kwartier te garanderen ? Ze zou me ruime tijd geven ... ja hoe lang is ruime tijd dan ? 20 , 25 , 30 minuten of langer ?
Zeker een half uur zei ze , want ze had echt een goed orgasme-tje nodig. Tsja , ik kon het nu niet meer maken om nog langer haar aanbod af te slaan en zei (lol) : vooruit dan maar , omdat je zo aandringt.
Naar achteren lopend hoorde ik wel geile geluidjes komen uit de kamers van de mij welbekende (bezette) buurvrouwtjes : daar moest ik het deze keer maar mee doen ! Het was echt wat je noemt spitstijd op nummer 2 en 4 .
Tijfens de voorwasjes was die kleine al flink op dreef : ze babbelde honderduit en vleide zich ruggelings op het bed en ik nam plaats om dat fraaie vagijntje eens even goed te bestuderen . Moeder natuur heeft haar zeker een pracht van een flamoes geschonken , zodat ik niet op het startschot kon wachten en vandaar dus met een "valse start" aan de gang. Zoals gezegd was Anna op zoek naar een broodnodige kommer , dus zij schoot me niet terug.
Mijn tongetje viel meteen in de eerste seconden in goede aarde en het woordje lekker (één van de weinige Nederlandse woordjes die ze kent) zou nog tig keer vallen .
Anna is echt een grote genietster en geeft constant haar aanwijzingen en keert en wendt zich zodanig om mijn tong maar naar afwisselende plekjes te kunnen manoevreren .
Ze zou me ruime tijd geven had ze gezegd ..... het werd uiteindelijk rond de 40 minuten .
Nou geven is het verkeerde woord , want het bleek dus "nemen" te zijn ...
Om een betere uitwerking te krijgen wisselden we naar het negenenzestigen en wat ook niet goed genoeg voor madam bleek te zijn , want na een poos "stapte" ze af om
vervolgens plaats te nemen op mijn gezicht . In het begin kon ik dat wel appreciëren , maar hoe vaker achter elkaar het woordje "lekker" voorbij kwam des te minder lucht kon ik binnen krijgen : ik werd verdomme half gesmoord door die bilpartij van die kleine draadnagel. Ondertussen was mijn bovenkop nog natter dan mijn onderkop...de voorkant door haar ontsnappende vocht en de achterkant (en rug) door mijn zweet ....
De redding was nabij want Anna kraaide eindelijk de victorie en kraamde luid het "lekker , lekker" uit.
Goh , ik kan je vertellen dat ik nog nooit zo blij met een vrouwelijk kommertje ben geweest : eindelijk kon ik de benodigde lucht naar binnen zuigen.
Niet veel later werd ik nogmaals heel erg blij en mocht ik een cd-loos kommertje ervaren . Weliswaar niet op zijn Beugeldijks , maar toch heel aangenaam : ik was allang blij dat ik het overleefd had
De ziekenwagen zal toch niet in de straat met een vooruitziende blik voor mij in de straat gestaan hebben ?
Anna blijft nog een weekje werken en is bij mijn weten aanwezig van 15 uur tot in de nacht ... misschien is een gelijke belevenis als de mijne niet geschikt voor hartpatiënten , dus neem voor de zekerheid een flesje zuurstof mee .......
Anna en geiligheid
kennen geen tijd ,
Ik wat kwijt
Zij wat rijk .