Recensie Anna-Maria (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 13/3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Blijkbaar een drukke dag geweest voor Anna Maria... heb haar gisteren ook nog eens bezocht en ben met een big smile weer buiten gestapt. Ze kent ondertussen mijn dirty fantasy, een golden shower. Na de natte intro kon ik me douchen en daarna aan het gewone werk beginnen. Had haar vooraf nog eens gevraagd waarom ze zo'n smetvrees had en altijd de boel afdekte met keukenpapier en dan ook nog eens het condoom vast houdt. Is bij haar vooral een kwestie van hygiëne. Bij mij verdween het papier al gauw en ook het condoom angstvallig vasthouden was er niet bij. Ze zal mij een propere jongen vinden ;)
Daarna nog een vlotte babbel, inderdaad vooral van haar, maar dat stoort me niet. Kortom, een erg leuke jonge vrouw, die, als je ze met respect behandelt (wat je bij elke vrouw moet doen) veel terug geeft.
 
Wat voor een debiele chick is die Annemarie? Aan haar raam toen ik bij haar wilde binnengaan vroeg die van waar ik was. Toen ik zei dat ik van hier ben geloofde dat mens mij niet. WTF die wou dus echt mijne pas zien. Ik dus mijn ID kaart boven gehaald maar hield mijn vingers wel op mijn naam. Ze kon mijn bouwjaar zien en dat ik Belg ben. Dan nog bleef die verder discussiëren en trok die dat spel bijna uit mijn handen.

Om een kort verhaal lang te maken, madam liet mij dus niet binnen. Ik ben standaard gast, drink niet en rook niet. Wat haar bezielde ik begrijp het echt niet. Heeft iemand een verklaring voor dergelijk abnormaal gedrag?
Heb het er met haar gisteren over gehad. Wil alleen blanke mannen voornamelijk Belgen en Nederlanders boven de 40jaar. Dat ze daarom inkomsten misloopt interesseert haar niets. Eerlijk antwoord toch?
 
Heb het er met haar gisteren over gehad. Wil alleen blanke mannen voornamelijk Belgen en Nederlanders boven de 40jaar. Dat ze daarom inkomsten misloopt interesseert haar niets. Eerlijk antwoord toch?
Enkel dames die hun eigen principes durven trouw blijven, raken niet psychologisch beschadigd in deze job. Gelukkig zijn er velen die zo hun principes hebben. Als men op de duur voor elke euro om het even wat zou willen doen, dan is men zijn eigenwaarde aan het verliezen. Volgens het principe dat een dame elke man en elke euro zou moeten toelaten, mogen de dames dan bv ook geen vakantie nemen? Want dan mislopen zij ook geld. Het zou een mooie boel worden daar.

Als je geweigerd wordt, moetje dat niet als een vernedering gaan zien. Ga gewoon bij een andere. Er zijn er toch genoeg.

O ja, en Anna Maria is helemaal niet debiel. Zeer zeker niet.
 
Laatst bewerkt:
O ja, en Anna Maria is helemaal niet debiel. Zeer zeker niet.
Anna Maria is zeker niet debiel, verre van zelfs. Ze is één van de intelligentste vrouwen in het skw, en ze weet heel goed wat ze wil, maar vooral ook wat ze niet wil, en dat kan ik alleen maar enorm waarderen. Toen ik Anna Maria de eerste keer bezocht, bleek ze niet alleen enorm intelligent te zijn, maar ook enorm knap. Als je haar op de kamer echt van dichtbij kunt bekijken blijkt ze een stuk knapper en mooier te zijn dan je aan het raam zou denken.
 
De Janus sekst niet alleen met de hoertjes, maar onderwerpt ze intussen ook nog aan een IQ-test.
Voor mij hoeft een IQ test niet, en ik denk dat Janus dat ook niet verlangt, maar ik heb wel graag iemand waar ik op een normale manier mee kan praten over andere dingen dan fuck&suck&positions. Als het zonder woorden moet gebeuren, kan ik ook mijn rechterhand gebruiken.
 
En wat ook de IQ van deze meid is, één ding is zeker, het was en is nog altijd een knap en geil grietje om eens goed van bil te gaan met een lekker lichaam en prachtige borsten.
En @Bram01 als je onlangs nog bij Anna-Maria ben geweest, is elke recensie zeker welkom, want dit is hier uiteindelijk toch de bedoeling .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi meisje, stevige borsten en kont. Ze heeft er echt plezier in. Het was te kort om volledig los te gaan. Wel irritant dat haar hand steeds tussen mijn pik en haar pussy zit. Daarom lagere score dan dat eigenlijk mogelijk is. Wel een leuke,vrolijke meid
 
Mooi meisje, stevige borsten en kont. Ze heeft er echt plezier in. Het was te kort om volledig los te gaan. Wel irritant dat haar hand steeds tussen mijn pik en haar pussy zit. Daarom lagere score dan dat eigenlijk mogelijk is. Wel een leuke,vrolijke meid
Die hand ertussen doet ze omdat ze als de dood is dat het condoom eraf glijdt. Maar als je je daar over kan zetten is het inderdaad een heel leuke meid!
 
Anna-Maria is net terug uit verlof, heb er zojuist (vrijdagavond) iets na 20 u een toffe babbel aan de deur mee gehad, weer veel gelachen zoals vroeger, ik ga er één van volgende dagen overdag binnen. Als het klikt (en het klikt tussen ons) dan is het een aangename en stomend hete meid
Is aan de deur inderdaad een spontane meid, maar al het gedoe met haar doekjes en smetvrees gaat me wel wat ver. Denk niet dat je haar mag zoenen ergens want dat is voor haar onbespreekbaar.
 
Anna Maria is een heel vriendelijke en sociale dame. Als je haar van dichtbij, en naakt beziet is ze nog veel knapper dan je in eerste instantie aan de deur zou zeggen. Ik heb nog niets gemerkt van overdreven gedoe met doekjes of smetvrees. Anna Maria en ik hebben al wel gezoend. Wel alleen op elkaars wangen bij het welkom of afscheid. Zij heeft mij bij het teasen ook al wel een paar keer op de borst en tepels gezoend en aan mijn tepels gesabbeld.
 
Anna Maria is een heel vriendelijke en sociale dame. Als je haar van dichtbij, en naakt beziet is ze nog veel knapper dan je in eerste instantie aan de deur zou zeggen. Ik heb nog niets gemerkt van overdreven gedoe met doekjes of smetvrees. Anna Maria en ik hebben al wel gezoend. Wel alleen op elkaars wangen bij het welkom of afscheid. Zij heeft mij bij het teasen ook al wel een paar keer op de borst en tepels gezoend en aan mijn tepels gesabbeld.
Volledig mee eens. Alleen spijtig voor mij dat ze zelfs na meerdere bezoekjes haar telefoonnummer niet geeft, ik moet elke keer maar het geluk hebben dat ze er is...
 
Volledig mee eens. Alleen spijtig voor mij dat ze zelfs na meerdere bezoekjes haar telefoonnummer niet geeft, ik moet elke keer maar het geluk hebben dat ze er is...
Anna Maria is één van de weinige dames die geen telefoonnummer geeft aan klanten. Je moet dus altijd op geluk gaan dat ze vrij is als je haar wil bezoeken.
 
Voor Anna Maria moet je wat (veel...) geluk hebben. In principe werkt ze elke dag, behalve wanneer ze er geen zin in heeft... Soms heeft ze ook klanten die wel heel lang binnen blijven.
 
Ik was er dinsdagavond ook. Raam was verlicht, bekende handdoek lag er. Ze wel niet gezien tussen 22u30 en 24u. Misschien langdurige klant??
de verlichting was aan maar je kon tot achteraan kijken, dus ik denk wel niet dat ze met een klant was. goed volgende keer beter. ben dan maar door gereden naar 't rozenhofke in Herentals maar daar niet mijn goesting gevonden
 
Ik heb haar een paar weken geleden is bezocht en wat een ramp? Bij het pijpen legt ze nen hoop papiertjes rond mijn lid ik lag precies op een operatietafel? Ze heeft langer bezig geweest met die papiertjes dan dat ze mij heeft gepijpt . En dan on top nog zo een ramp . Legt ze hare arm over haar buik om toch maar met 2 vingers de condoom tegen te houden. Het zag er voor haar heel oncomfortabel uit . Bij het laatste standje springt ze plots van het bed omdat ze een kramp heeft en ik had me al op mijn rug gelegd om me te laten aftrekken maar ze zei dat mijn tijd om was en dat ik 50 euro moest bijbetalen voor 15 minuten extra? Ik heb me van den domme gehouden en heeft ze me uiteindelijk toch afgetrokken en zo ben ik op haar handen klaargekomen . En dan was het rap rap rap wassen en kleren aandoen.

En die verhalen dat ze afsteekt ?
Eerst had ze een oude gsm vast die zou dienen om met haar familie te communiceren? Ik denk wel dat ze dat doen met nen smartphone via Whatsapp ?Die oude gsm dient om den timer in te stellen .En een ander verhaal was dat ze problemen had gehad met collega's over dat ze te lang met klanten bezig was en dat daarvoor politie had moeten laten komen. Ik denk als ge 50 euro voor 15 minuten vraagt dan gaan collega's zeker niet klagen en geen politie bellen .

Dat ze nog steeds in het skw werkt is mij een raadsel dan kun je beter bij Elena gaan daar heb je deze problemen niet en ge gaat weg met een goed gevoel en niet met een gevoel van wat heb ik me nu aangedaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan