Recensie Anna (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 12/3 (nacht) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Anna valt niet direct op bij het raam maar is een lieve goed uiyziende Bulgaarse dame. Ze gaf mij zoentjes over het hele lichaam en was ook lekker mijn tepels aan het teasen. Opwindend op een relaxte manier. Daarna bood ze haar schone kutje aan om lekker te gaan beffen terwijl ze mij lekker begon te pijpen. Waarna ik nog lekker haar neukte in missionaris en zij eerst nog cowgirl on top bij mij😊
 
Is Anna afwezig ? vrijdagavond was ze blijkbaar niet op haar vaste plaats aanwezig , verschillende malen gepasseerd en er stond een dame met langer zwart haar in haar raam ! Is er iemand met meer info wanneer ze terug zou zijn ?
 
Is Anna afwezig ? vrijdagavond was ze blijkbaar niet op haar vaste plaats aanwezig , verschillende malen gepasseerd en er stond een dame met langer zwart haar in haar raam ! Is er iemand met meer info wanneer ze terug zou zijn ?
Volgens mijn info is Anna inderdaad afwezig. Wanneer ze terug komt ben ik niet zeker. Denk dat week van 24 April een goede gok is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een vriendelijke en lieve dame! Zeer aangenaam bezoek in alle opzichten. Mooie vrouw, fijne communicatie, geen tijdsdruk en een geweldig goede service. Anna kent haar job, meer zelfs, ze blinkt er in uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan