Recensie Anna (Roe) Doetinchem, Eroscentrum Escape k9 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beze laste week nog dan op vakantie zij deze topper tegen mijn komt ze voorlopig ook niet meer terug topper 3 ook weer weg blijft niks over in escape
ja nou weten we het wel. Alle toppers zijn weg, niks te beleven etc. Dan zullen we onze heil elders moeten zoeken. Laten we nou eerst de zomervakantieperiode maar even afwachten......

Leuk maar 3 keertje geweest klaar mee mevrouw was moe om 11 uur 'zaterdag ochtend moe zat totaal niks in betalen 100 euro's pzc stelden niks voor 3 was het dan vingers er in nee andere 2 keren wel dus Anna succes er mee mijn zie niet meer
Leuk maar 3 keertje geweest klaar mee mevrouw was moe om 11 uur 'zaterdag ochtend moe zat totaal niks in betalen 100 euro's pzc stelden niks voor 3 was het dan vingers er in nee andere 2 keren wel dus Anna succes er mee mijn zie niet meer

Gisteravond ook voor 't eerst bij Anna naar binnen gegaan daar Gina al weg was en Ruby nog op vakantie.
Normaal val ik op kleinere borsten maar ze keek me zo aardig en leuk aan dat ik naar binnen gegaan ben.
Ze was echt aardig en voor de 60 euro mocht ik 69 zei on top en doggy.
Alles werd nagekomen echter had ik wel meer 't gevoel dat 't voor haar lopende band werk was oftewel ze is niet zo'n goede actrice.

Ik zal er ook niet zo gauw een 2e keer na binnen gaan of de nood moet heel hoog zijn.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag weer bij Anna geweest. Haar gezicht en uitstraling blijf ik super mooi vinden. Verder geniet ik van haar zachte huid en naturelle borsten met piercings.

Ik besloot voor een half uur te gaan om meer tijd te hebben voor al het lekkers.
De eerste 10 minuten heeft ze mijn pik heerlijk zonder condoom gepijpt. Gevoelig likken afgewisseld met lekker diep in haar keeltje. Het scheelde niet veel of mijn zaad was voortijdig in haar slokdarm geëindigd.

Daarna ging ze er lekker voor liggen en liet zich heerlijk bekijken met de benen weid. Haar ranke schaamlippen en een kutje dat nog open stond door de pik van mijn voorganger zagen er super mooi uit.

Haar poes was lekker fris en heb haar uitgebreid gelikt. Met mijn tong voelde ik haar klitje lekker opzwellen waardoor ik er lekker mee kon spelen. Ik had haar even te grazen maar ze liet zich uiteindelijk niet gaan.

In missio alles afgemaakt. Dit keer met extra dunne condooms. Voelde als bare neuken maar de realiteit is dat ik het condoom heb vol geschoten.

Daarna nog lekker na gekletst. Over haar familie, en de enorme sleeve tattoo op haar bovenbeen van een courtisane waarvan ik dacht dat het de heilige maagd Maria was.

Al met al een dame die super zacht aanvoelt. Waar je echt geil mee kan neuken. Ook een meid die een goed gesprek aan kan gaan.

Als de Tiny's er niet zijn, of eigenlijk sowieso, een aanrader
Veel van wat ik hierboven in de recentie heb geschreven ga ik niet herhalen. Maar wederom ben ik met een glimlach bij Anna vertrokken. Ze zat dit keer niet beneden maar boven in kamer 23. De temperatuur was vandaag aangenaam rond 18:00.

Het enige dat ik naast de heerlijke start met pijpbeurt kan vermelden is, dat ze daarna lekker actief was en boven op mij kwam zitten. We keken elkaar heerlijk in de ogen en genoot van haar mooie bruine parels. Ondertussen hupsten haar billen omvat met mijn beide handen heerlijk op en neer. Ik begeleidde haar kontje en voelde hoe mijn stijve roede diep naar binnen gleed en weer naar buiten. Wat een genot al dat zachte vlees.

We waren beiden in een vrolijke stemming. Wel bijzonder want het liefst had ik samen met @Lekkerbanen een trio bij Gina NL gedaan. Het viel mij op dat ze het goed doet op complimentjes en wel houdt van een vitale energieke man. Ik wil niet opscheppen, maar het viel op dat toen mijn pik op volle sterkte was en ik met meer intensiteit begon te neuken, zij zich meer over gaf. Ik zag meer genot op haar gezicht.

Na afloop bedankte ze mij en ik natuurlijk haar. We hebben nog wat na gekletst over het huis van haar oma, haar dochter, mijn leven en nog veel meer. Gewoon gezellig en kom zeker bij haar terug.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan