WHEM Anna Turnhout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Enige tijd geleden ben ik bij deze dame geweest. Prachtig lijfje, heerlijke borsten. Wanneer ik haar attent maakte op die lekkere toeters, was het antwoord snel en cool : "1.000 euro". Ik ben er niet meer naartoe geweest wegens afstand (ze woont een stukje ten Noorden van Turnhout), en ook de passie ontbrak : ik vond het gewoon geen lieve vrouw. Hygiëne was perfect, haar foto's zijn correct, afspraak ging vlot, kledingwensen werden ingevuld. En ja, ik heb zeker een lekkere wip gehad. Meer bijzonderheden herinner ik me niet zo direct. Conclusie : mijn advies is 'neutraal'.
 
Ik heb niets "extra" betaald. Maar goed, ik had ook niets bijzonders gevraagd. Het beste lijkt me om haar gewoon te telefoneren en dan even je wensen af te checken.
 
Ik heb niets "extra" betaald. Maar goed, ik had ook niets bijzonders gevraagd. Het beste lijkt me om haar gewoon te telefoneren en dan even je wensen af te checken.
Vandaag haar add gezien en overweeg om er even langs te gaan. Het gezicht is voor mij ook een belangrijke. Ik meen op een van de foto's een bril te herkennen. Juist ? Heeft ze een mooi/fijn gezicht ? Was er tongzoenen bij ?
 
Ik herinner me niks van een bril - toch zeker niet tijdens "het spel". Haar gelaat is geen jong model uit de boekskes, maar ze ziet er toch goed uit. Tongzoenen? Die optie had ik niet gelicht, maar het kan wel. Eh, ga der gewoon naartoe en schrijf je ervaringen hier neer. Sukses !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan