Recensie Anna Zandpad, Alkmaar, Achterdam (2pg3k5) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik zie haar zo nu en dan lopen, omgeving van de Dam, maar nooit meer aan het werk gezien sindsdien.

die conclusie lijkt mij erg voorbarig, moeten we afwachten, misschien gewoon even pauze. Giselle was ook zowat een jaar weg, en was er toen plots ook weer. Dvps van die leeftijd stoppen niet zo gauw meer, mede vanwege een enorm CV-gat.
 
Begreep gisteren van een van de Latina dames dat Anna Zandpad ergens anders is gaan werken, en dus niet meer op de Dam is te vinden. Waar ze dan zou werken kreeg ik er niet uit, maar wel in Nederland.
 
Kan je aan desbetreffende dame Misschien vragen of we deze informatie van haar kunnen kopen…?😗
Dat lijkt mij niet. Maar ze weet het gewoon niet, of wil het gewoon echt niet zeggen (in dat geval zal ze daar dan goede redenen voor hebben). Ik vroeg het namelijk heel concreet waar ze nu werkt en vertelde haar dat ik een vaste bezoeker van Anna ben, en het voor mij belangrijk is om het te weten, en ik haar evt. ook elders wel wil bezoeken.
 
ik was vandaag in Alkmaar.. en in de 3e passage gang 3 kamer 5 zat een donkere dame.. Afrikaanse? (wie is zij?) maar rechts daarnaast.. dus dat zal k6 zijn geweest.. zat een dame met naambordje Anna.. ze had grote zachte tieten met ergens verweg een bijna onmerkbaar siliconen ondersteuning.. grote tepels.. ik ben daar naar binnen gegaan en was een leuke Nederlands sprekende Latina die zei dat ze vroeger altijd in Utrecht werkte.. op het zandpad. Is dat deze Anna?
 
ik was vandaag in Alkmaar.. en in de 3e passage gang 3 kamer 5 zat een donkere dame.. Afrikaanse? (wie is zij?) maar rechts daarnaast.. dus dat zal k6 zijn geweest.. zat een dame met naambordje Anna.. ze had grote zachte tieten met ergens verweg een bijna onmerkbaar siliconen ondersteuning.. grote tepels.. ik ben daar naar binnen gegaan en was een leuke Nederlands sprekende Latina die zei dat ze vroeger altijd in Utrecht werkte.. op het zandpad. Is dat deze Anna?
Had ze donker haar?
 
deze dame überhaupt niet meer gezien... al sinds september / oktober 2022 niet meer. Vraag me af of Anna nog heeft gewerkt recent, in de voorbije maanden was ze er ook niet.
 
Just had a session with I think was Anna, my first ever.
I came from Canada and was too nervous to go in to any lady the last 2 weeks.
She smiled at me sweetly and opened the door on my second lap of the street , so I said why not and had my first ever quickie with a window lady.
She is definitely a pro, made me feel comfortable even though my soldier wasn't cooperating half the time.
She used her mouth to put the condoms on which was cool. Blowjob was pretty good.
She rode me cowgirl and I finished in Mish.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat dit niet Anna zandpad was waar 'the canadian' geweest is..
Er zit in g3 k4 of 5 nu wel een dame die Anna heet, en dit ook op een naambordje aan het raam heeft staan.
Blond, in de 40 en grote borsten.
Zit sinds enkele maanden wel eens op de Dam.
 
Die heb ik ook gezien, zit er alleen af en toe. Had haar ook een keer op het T stukje gezien dacht ik.

Er zijn nogal wat Anna's, dus verwarring kan gemakkelijk ontstaan. Ik begreep van een andere Latina dat Anna Zandpad niet meer terugkwam.
 
Just had a session with I think was Anna, my first ever.
I came from Canada and was too nervous to go in to any lady the last 2 weeks.
She smiled at me sweetly and opened the door on my second lap of the street , so I said why not and had my first ever quickie with a window lady.
She is definitely a pro, made me feel comfortable even though my soldier wasn't cooperating half the time.
She used her mouth to put the condoms on which was cool. Blowjob was pretty good.
She rode me cowgirl and I finished in Mish.
Welcome to alkmaar brother!
Best ho street in holland.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik denk dat dit niet Anna zandpad was waar 'the canadian' geweest is..
Er zit in g3 k4 of 5 nu wel een dame die Anna heet, en dit ook op een naambordje aan het raam heeft staan.
Blond, in de 40 en grote borsten.
Zit sinds enkele maanden wel eens op de Dam.
Ben hier pas ook geweest en de dame vertelde mij zelf dat ze jaren lang op het zandpad heeft gewerkt however ik haar ook niet herken in mijn herrinering was de Anna van het zandpad waar ik toen ook eenmalig ben geweest donker blond en ook formaat F boobys en een tikje mollig.
Overigens is de Service van deze blonde Anna prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan