WHEM Anna, Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zondag afspraak gemaakt voor dinsdag 20.30, vanaf 18.00 uur al geen contact meer, zowel app als telefoon wordt er niet gereageerd.
2 uur voor Jan L.. in de auto gezeten. Snap de humor hier niet van🤷‍♂️

Bezoek Anna nu bijna een jaar wekelijks soms 2 keer per week als dat uitkomt voor beide. Het lijkt me dus een mooi moment om ook mijn ervaring met jullie te delen. Ik krijg de laatste tijd vaker berichten met vragen over haar. Die ik natuurlijk met liefde beantwoord. Ze verdient het. Maar je kunt het beste haar zelf appen met alle vragen. En je zult ontdekken hoe leuk ze is. Het verbaasd me ook dat we maar zo weinig Revieuws over haar te vinden zijn.

Ongeveer een jaar geleden was ik opzoek naar iets spannends en intiems na een zoektocht Anna tegengekomen en een berichtje gestuurd. en tot op de dag van vandaag daar geen spijt van gehad. In het begin was ik enorm zenuwachtig en voelde een gezonde spanning. Na ons eerste afspraakje wist ik meteen dit voelt goed en vertrouwd. Anna stelt je gelijk op je gemak. Ze is een leuke en gezellige babbelaar. En een mooie dame om te zien. De spanning zakt dan ook met de minuut af als je eenmaal bij haar bent. Je merkt ook dat ze hier zelf enorm van geniet en alles wat je van te voren bespreekt doet ze ook. Ze ontvangt in een nette wijk van zwolle met voldoende parkeerplek en in een nette woning. Met een nette verzorgde kamer waar alles gebeurt. Er wordt je wat te drinken aangeboden mogelijkheid tot douchen of een bad wat echt een aanrader is. Als het ijs eenmaal gebroken is of liever gezegd gesmolten begint het echte plezier. De massages en de seks zijn hemels alles doet ze naar volle tevredenheid. Het heeft een magnetische werking het voelt zo fijn en vertrouwd waardoor je haar elke keer opnieuw wilt boeken. Ik kan hier nog wel een langer verhaal neerzetten maar Anna is elke euro meer dan waard. Behandel haar met respect en je zult met een glimlach en een tevreden gevoel weer de deur uitgaan.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen Anna een oprechte dankjewel en tot snel 🥰

Terug
Bovenaan Onderaan