Voormalig lid 12430
Newbie
- 13
- 06/06/22
- 6
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAh is zij dat. Ze lijkt op het eerste zicht niet op haar foto's. Ik ben nog nooit bij haar binnen gegaan, ze reageert altijd zo overdreven als ik langsrijd. Ik zat aan een trio met beide dames te denkenDeze gaat over Barbie/Barbara
![]()
Recensie - Barbara - Champagne et Fraises, Sint Truiden.
Vanavond voor de vierde keer bij Barbara geweest. Deze bloedhete Moldavische meid weet er iedere keer iets speciaals van te maken. Haar mooie getatoeëerde lichaam is een lust voor het oog. Een echte knappe meid, en absoluut geen twaalf-in-een-dozijn Moldavische. Voor mij de beste GFE. De...www.girlsreview.nl
Ik denk niet dat ze openstaat voor trio's maar vragen kan geen kwaad natuurlijk en hou ons op de hoogteAh is zij dat. Ze lijkt op het eerste zicht niet op haar foto's. Ik ben nog nooit bij haar binnen gegaan, ze reageert altijd zo overdreven als ik langsrijd. Ik zat aan een trio met beide dames te denken
Doe ikIk denk niet dat ze openstaat voor trio's maar vragen kan geen kwaad natuurlijk en hou ons op de hoogte![]()
Geen idee maar ze heeft wel 2 borsten dat weet ik zekerHeeft deze vrouw nu 2 paardenstaarten of heeft ie dat ooit gehad?