Recensie Annabel, HOD Amersfoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
595
09/12/23
1.354
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De exacte afkomst van deze aantrekkelijke Afrikaanse is ietwat in mysteriën gehuld. Zo was zij Nigeriaans toen ik haar een jaar of 1,5 geleden bezocht, maar nu is zij Zuid-Afrikaans. Ofwel de eigenaar van de toko heeft niet bepaald een aardrijkskundeknobbel, ofwel zij houdt ervan haar afkomst vaag te houden. Ik zag dat zij weer werkt in HOD.

Ik bracht dus een halfuurtje met haar door. Zij laat er geen gras over groeien en ging er vol voor vanaf het eerste moment. Een soort seksstorm die over me heen walste. Ik laat het graag over me heen komen.

Het is een heel aardige meid ook, in de twintig. Maar tot mijn kringetje van vaste dames bracht zij het niet. Daarvoor miste toch ik een soort connectie die ik met mijn vaste dames wel heb. Dat is geen verwijt aan haar, het is er of het is er niet. Misschien toch haar wel erg jonge leeftijd. Hoe dan ook, een (half)uurtje met haar is zeker geen weggegooid geld. Deze jongedame verstaat haar vak en zet zich echt voor je in.
 
 
Recent ook Annabel bezocht. Prima ervaring maar geen groot herhalingsgevaar. Gaat naar mening iets te snel van start en maakt de tijd vol met een korte massage. Op de site staat dat haar borsten echt zijn, maar dat zijn ze zeker weten niet. Wel een aardige meid en je kunt voor de snelle trek wel een poging wagen maar helemaal fantastisch: net niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan