Recensie Georgia, Amsterdam, Oudekennissteeg 4R 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.509
02/07/21
4.165
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar dagen geleden binnen gestapt bij Georgia. Had haar al wel vaker zien staan, maar om de een of andere reden was ik nooit binnen gestapt, hoewel ze wel mijn interesse had.
Denk dat ze volgens mij altijd net iets te onverschillig keek, waardoor ik de klik mis die ik soms nodig heb om op iemand af te stappen.

Niet dat ik bij iedereen binnen ga die op het raam tikt of lonkt, maar je probeert een balans te vinden tussen dames die je aantrekkelijk vindt die ook, al wandelende, een connectie met je maken.
Eerder stond ze naast een, op het oog, goede vriendin en gek genoeg vind ik dat ook moeilijker benaderbaar dan als een dame solo staat. Dan is het een op een en eerlijker.

Maar vandaag waren we beide iets toeschietelijker en voelde het opeens logisch om binnen te stappen. Ook dat zie je wel vaker bij raam-dames. Bij prive-ontvangst weet een dame dat je voor haar hebt gekozen op het moment dat je daadwerkelijk aanbelt of apped dat je er bent.

Zeker op de Wallen is het aantal mannen dat daadwerkelijk naar binnen stapt waarschijnlijk 0,001%, dus op een drukke dag zijn veel dames iets terughoudender dan in stillere straten. Niet dat Georgia een ijskoningin was, die heb je er ook tussen, maar nonchalant gadeslaand ipv actief lonkend.

Maar zodra je haar benaderd werd ze, in mijn geval direct hartelijk. Naar binnen gestapt en vervolgens waren er meer plus- dan minpunten, hoewel mijn verslag voor een niet Wallen wandelaar toch verrassend kan klinken.

Puntsgewijs:

- super sympathiek en relaxed met je pratend daar waar ik haar wat stugger had verwacht. Maar wel een dame die inmiddels precies weet hoe ze eea moet aanpakken.

- De riedel aan de deur was een van de standaard benaderingen op het drukste plekje, op een van de drukste momenten. 50 voor een pijp-beurt, 100 voor.....iets wat je op dat moment dan niet helemaal verstaat, maar wat voor de dame volstrekt helder is. Daar moét je op doorvragen, want anders kom je er op het moment supreme niet uit.
50 voor een blowjob was duidelijk, maar voor 100 gaat alles uit en mag je haar aanraken als ik het goed begrepen heb. Dat wordt gebracht als blowjob/sex, maar dan hebben we het nog niet over neuken. Ben dit vaker tegen gekomen in Amsterdam, mannen op het vorige forum (hookers) zeiden dan vaak dat ik uit mijn nek lulde en Hagenezen en Vlamingen beginnen met hun ogen te knipperen omdat je daar voor 50 alles krijgt, maar de Wallen in de avond is een wereldje op zich.

Het is zo druk dat je zelfs maar 1 kant op mag lopen, dus het is een beetje een mix van een rosse buurt en Eurodisney. Dus: Doorvragen. En voor 150 blijkt alles wel te kunnen.
Dat lijkt enorm veel geld en voor de tijdsduur is het dat ook wel, maar nu een half uur thuisontvangst ook niet altijd 100 maar soms 120 of 150 kost, kun je ook denken: Ik ben hier nu toch, afdingen is toch geen optie, ik ga er voor.
Haar uitleg was: Dat is wat 'ze' vinden dat ik tegenwoordig moet vragen. Geen idee wie dan 'ze' is, want volgens mij betalen dames een dag-huur en is wat er dan overblijft voor hun zelf, dus dat doorverwijzen naar een externe 'ze' lijkt me niet te kloppen, tenzij er toch een 'bemiddelaar' in het spel is, maar die indruk had ik bij deze relaxte dame eigenlijk helemaal niet.

Ook dat is grappig: Dames hebben een eigen theorie en draaien standaard die riedel af, alsof ze denken dat je nooit een ander verhaal van andere dames hoort.
Bijvoorbeeld: Michelle in dezelfde straat, schuin aan de overkant vraagt 50 voor een blowjob en 100 voor alles. Daar zit geen 'ze' verhaal tussen.

Terwijl Veronica die ook in deze straat stond en nu op de hoek van de OZA en de Molensteeg werkt (niet nu, want net op vakantie, er stond een ander), wel die 150 hanteert en zelfs zonder pijpen daarmee probeert weg te komen.

Maar goed, dat is hun goed recht, de benadering van iedere dame is anders en wellcht hanteren ze ook weer andere benaderingen per man die bij ze aanklopt. Toerist/local, jong/oud etc.

- Binnen gewandeld, relaxt praatje gehad o.m. over elkaar leeftijd, herkomst en het nieuws van de dag, vervolgens kreeg ik een soort lotion op mjn handen gespoten en een papieren tissue om mijn lul. Ook dat heb ik 3x eerder gehad en dat waren meestal enorme optick-dames waar ik een naar gevoel aan over hield, maar bij Georgia voelde het allemaal als haar methode van dingen doen en ze was voortdurend lief dus ik ging er in mee.

Denk dat die tissue een soepel kunnen pijpen bij een man met schaamhaar ding is. Pik er door heen, schaamhaar blijft er achter, ergens ook wel weer handig.

- Ze koos er voor om gehurkt voor me te gaan zitten en me zo te pijpen terwijl ik voor haar stond. Meestal ga ik er bij liggen, maar voor de verandering had dit ook wel wat. Alleen dan gaat een dame meestal op de rand van het bed zitten en buigt ze wat naar voren, deze variant waarbij de dame echt helemaal laag, gehurkt, bij je gaat zitten had ik nog vrij weinig meegemaakt. Zeker op de Wallen bij een behoorlijk aantrekkelijke, geheel blonde dame had het bijna iets onderdanigs.

Gezien haar verder aanwezige zelfverzekerdheid vond ik dat dan best verrassend. Ze wist goed wat ze deed bij het pijpen en deed het met gevoel, eerst zachtjes en daarna steviger hoewel ik de indruk had dat ze het condoom niet helemaal goed afgerold had, er leek iets teveel ruimte aan de voorkant te zitten.

Ondertussen kon ik mijn handen de vrije loop laten, beetje aan haar lijf voelen, kneden/strelen, een keer lichtjes haar hoofd beet pakken en iets sturen, maar niet te nadrukkelijk, dat is toch meer een ontvangst dan een Wallen ding vind ik zelf. Ook haar cup D borsten wat gekneed, maar daar werd me duidelijk dat ze toch wat geholpen waren.
Ook dat wist ik nooit zeker, ze draagt een soort wit topje waarbij je ziet dat ze groot zijn, maar helemaal echt of niet kon ik bij haar niet direct zien, want ze ogen prima. Maar als je ze met beleid wat kneedt zie je aan de vorm en door het gevoel toch dat ze niet helemaal naturel zijn.

Ietwat jammer dat, gezien mijn smaak, maar toch raakte ik erg in de mood toen ik me realiseerde dat het meisje waar ik toch flink wat keren langs gelopen was en die ik een van de aantrekkelijkere van de Wallen vind, me nu gehurkt voor me aan het pijpen was.
Als dat na tig keer observeren dan toch vakkundig gebeurt is dat een geil moment.

Toen ik hard genoeg was en voelde dat het tijd was om te switchen voelde ze dat direct aan, stond ze op, draaide zich om, boog naar voren en dirigeerde me een beetje achter haar. We gingen dus doggy doen. Dat deed ze allemaal eigenlijk heel asssertief hoewel ik het moeilijk in te schatten vind of ze dit werk al een paar jaar doet of pas een jaartje en gewoon snel een eigen stijl ontwikkeld heeft.
Ik merkte dat ik heel eventjes twijfelde of het 'm ging worden, omdat het op de een of andere manier toch een ietwat ongebruikelijke positionering was, waarbij het direct duidelijk leek dat we helemaal niet op het bed gingen belanden.
Sommige dames geven me direct vertrouwen, dan ben ik enorm in mijn element, enkele dames dirigeren te veel/te onvriendelijk en dan verlies ik mijn erectie wel eens.

Toch niets ten nadele van Georgia, haar aanpak was wel gerichter dan de dames die mij intuitief wat meer de leiding geven, maar haar benadering was wel lief. Jawel, veel te veel details, maar zo'n soort bezoekje was het. Nog niet helemaal raak, maar doordat het een attractieve dame is, ook zeker niet helemaal mis.

- Daarom besloten om, toen ik voelde dat ik de juiste sterkte bereikte en wat steviger kon gaan neuken, niet meer van standje te wisselen. Het uitzicht beviel wel.

Een mooie jonge hoog-blonde dame die ietwat voorover leunt op het vrij hoge bed en die je staande in doggy neemt terwijl ze aangeeft dat ik haar rug, schouders, haar, borsten en billen kan beet pakken/kneden waar ik maar wil, dan wil je eigenlijk alleen maar dat je het klaarkomen zo lang mogelijk kunt uit stellen als je heerlijk in je ritme begint te raken.

Toen ik heftig klaar kwam leek ze daar verrast door te zijn op een nu al manier en kreeg ik de indruk dat een tweede standje of nog wat extra minuten op de teller wat haar betreft geen enkel probleem was geweest. Terwijl ik alles bij elkaar al best een poos binnen was, dus ondanks het relatief hoge tarief, haast ze je niet als je eenmaal binnen bent en was er ook na afloop ruim de tijd voor een babbel.

Concluderend: Een knappe, prima geproportioneerde jonge dame met goudblonde lokken en grote borsten waar wel iets aan gedaan is, maar die prima ogen. Goede geile looks qua totaalplaatje. Net wat te hoog qua prijs, maar wel goedlachs en relaxed zodra je bij haar binnen stapt en, ondanks dat tissue, alles in orde qua service.

Als dit 100 had gekost zou ik er direct weer binnen stappen, nu twijfel ik een beetje, maar wel een dame waarvan ik het gevoel heb dat er steeds meer mogelijk is als je vaker bij haar langs gaat.

Overall zou ik bij de sterren daarom nu eigenlijk 3.5 willen geven. Dat kan 4 worden als het uitgroeit tot meer, of 3 als de benadering bij een vervolg-bezoek precies zo blijft.

Vanuit mijn perspectief nu dus echt een 3,5 ster uit 5 bezoekje. Maar ik geef maar 4 sterren omdat 3.5 niet kan.
 
Laatst bewerkt:
Dank. Zo probeer ik het ook meestal op te schrijven.

Wat ik toch wel apart vind: Soms denk ik, over die en die dame is vast al wel wat geschreven en dan blijk ik toch de enige te zijn. Er wordt over de dames in de andere Amsterdamse straten best wel eea geschreven en over Den Haag of Antwerpen ook veel en dames van andere sectoren (prive-ontvangst) worden enorm goed bijgehouden, maar over de Wallen wordt nagenoeg niets geschreven.

Ik ken de theorie dat het een toeristisch gebied is, maar de dames hebben ook genoeg Nederlandse klanten, maar dat zijn dan blijkbaar juist de types die niets schrijven, terwijl de schrijvers hier met een boog om de drukste Red Light District heen lopen.

Deels snap ik dat, maar ook weer niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan