WHEM Annabella uit Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jazeker..
Foto's zijn echt.. Heb haar overigens een paar jaar geleden een keer of 2 bezocht.. Kan 3x zijn, maar dat weet ik niet meer..
Ze was toen zeker achter in de 40, begin 50..maar het lichaam van een fitte 20er..
Haar gezicht vond ik niet knap verder
Sprak geen woord Engels of Nederlands, Duits whatever.. Maar ik spreek Spaans zoals van Gaal Engels . Dus dat hielp mee..
Keihard doggy resulteerd in 'Mas, Mas, Maaaass!'..
Dus voor de liefhebbers?..gas erop dan
Ze is aardig verder en raffelde niks af..
Ik had een recensie van haar op Hookers.. Maar die zijn weg natuurlijk..
 
Ik heb afgelopen weekend met haar een afspraak gemaakt nadat ik mezelf lekker had zitten maken met haar foto's op kinky. Afgesproken €130,- voor 45 minuten. Afspraak maken ging makkelijk en kreeg nadat ik in de straat aankwam het huisnummer door. Nou… toen de deur openging was het dus totaal niet wat ik verwacht had na het zien van de foto's. (Een blondine met een slank lichaam bedoel ik dan). Nee dit was een kleine wat dikkere meid uit domenicaanse republiek. Maar goed ik had toch zin en was er toch. Nadat we boven op de kamer kwamen en ik haar de afgesproken euro's had gegeven en uitgekleed had was het ineens €150,- voor 45 minuten. Ik heb hierop vrij geïrriteerd geeeageerd en mijn geld terug geeist. Mevrouw kwam allemaal aan met relax en sorry maar ik had er totaal geen zin meer in. Geld terug kleren aan en naar huis.

Ben gewaarschuwd dat deze dame je op deze manier probeert te foppen.
 
Zou ik zeker doen. Kwam op een louche zolderkamer terecht. Gelukkig niet te bang om geld terug te vragen maar er zullen er genoeg zijn die het op dat moment even niet meer weten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan