bramfinkelman
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7884573-anne
- Totale kosten (in euro)
- 100
Onlangs Anne bezocht in een geile bui en achteraf kan dit prima als een vluggertje worden beschouwd. Ze reageert snel op Whatsapp en doet ook niet moeilijk over videobellen om te bevestigen dat het haar daadwerkelijk is. Ze ontvangt op een bekend adres waar ik al eens eerder was geweest en ze leek tijdens het videogesprek al gehaast en die houding bleef ook zo, bij binnenkomst kon ik me meteen uitkleden en plaatsnemen op bed waarna na een minuutje strelen ze meteen overging op pijpen, met condoom, terwijl ze op haar profiel en in gesprek aangaf zonder te doen. Ze doet ook niet graag aan zoenen, zeker niet met tong en je krijgt een beetje ouwe oma kusjes van d'r. Verder is ze precies zoals op de foto, behalve die glimlach, die is vervangen door de standaard oost-Europese norse blik. Prima borsten, alhoewel wel redelijk uitgezakt en qua gevoel alsof je 2 losse schijven in een oversized zakje vast hebt. Figuurtje is verder prima en pijpen deed ze ook prima, op verzoek nog even 69 haar kutje gelikt maar toen ik iets hoger ging likken richting haar kontje viel ze giechelend om (schijnbaar niet de bedoeling). Daarna was de pijpsessie ook meteen voorbij en zei ze "fuck?" dus kroop ze er meteen op en sex was prima, zij bovenop eerst en daarna doggy heerlijk afgemaakt. Daarna snel gedouched en ben denk ik al-met-al kwartiertje/20min binnen geweest. Ik vroeg nog of ze massage deed maar dat werd lachend weggewuifd "go to a thai for thai massage, no do massage".
Dus op zich prima mijn zak leeggespoten maar was wel lopende band werk vanuit haar kant, eenmaal klaargekomen is het ook meteen over en uit met de pret. Qua opties is het ook beperkt en zeker niet de opties die ze op haar profiel beloofd. Ze hokt samen met Eveline (3929808) die rustig in de keuken bezig was en ze doen ook trio's dus wellicht keertje de moeite waard maar eigenlijk geen herhalingsgevaar vanuit mijn kant.
Dus op zich prima mijn zak leeggespoten maar was wel lopende band werk vanuit haar kant, eenmaal klaargekomen is het ook meteen over en uit met de pret. Qua opties is het ook beperkt en zeker niet de opties die ze op haar profiel beloofd. Ze hokt samen met Eveline (3929808) die rustig in de keuken bezig was en ze doen ook trio's dus wellicht keertje de moeite waard maar eigenlijk geen herhalingsgevaar vanuit mijn kant.