WHEM Anne Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Anne is een leuke lieve meid, ik ken haar vanaf het begin dat ze hier is. Zoent en pijpt goed, ik moet bekennen dat ik haar nog niet geneukt heb, is er gewoon nog niet van gekomen. Omdat ze zo lekker pijpt en mag klaarkomen in haar mond en ze slikt alles netjes door, ook lekkere grote tieten waar je naar hartelust mee mag spelen.
 
Waarom stel je die vraag hier, stuur haar gewoon een mail, en ze beantwoord je vragen. Het is niet moeilijk.
Succes!
wat denk je dat ik dan gedaan heb
vorige week gemaild naar haar maar tot op heden geen reactie
dus mijn vraag is niet zo gek, aangezien ik zelf ook in het buitengebied woon van Zwolle
dus ik heb geen zin om mijn directe buurvrouw te aan te treven, als je begrijpt wat ik bedoel
mocht jij weten waar zonder de straatnaam te noemen mag je mij een pb sturen
 
Laatst bewerkt:
Heren, ik heb wel contact met Anne gehad ze heeft bij mij aangegeven dat ze het een beetje rustiger aan doet op dit moment ivm privé dingen en verhuizing.
Dus ik heb ook voor volgende week geen afspraak kunnen maken.
 
Ja ik! Maar ook deze keer liep het net als een paar weken terug spaak. Toen via mail, nu via messenger sj. Eerste keer zelfs al adres gehad maar last minute afgezegd. Ik weet het niet of dit een betrouwbare adv is.
Heb het zelfde ,appt ze via sj chat dat ik vanmiddag kan komen radiostilte ,en twee dagen later ja te veel berichten sorry heb je vanmiddag tyd zeg ik ja weer radiostilte ...ben er klaar mee kijk wel verder
 
Terug
Bovenaan Onderaan