Recensie Annia, almere 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

G3ntle_man

Newbie
5
02/09/22
9
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/8123816-annia
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond op bezoek geweest bij annia. Ik heb deze dame al vaker opgezocht paar maanden geleden. En nu is ze weer terug van weg geweest. Zij is 100% de dame van de foto. Een kleine prachtige curvy latina. Heerlijke borsten(ik ben geen borsten expert maar dit is geen b cup, meer richting d cup), top lichaam en een prachtig koppie. Wat wilt een man nog meer. Als eerste heerlijk kroelen, voelen en zoenen ( op mond en lichaam, niet tongzoenen) zij doet pzc maar met pmc dan doet ze veel meer, Je voelt de tong over jou eikel heerlijk heen en weer gaan. Nog ff heerlijk gebruik gemaakt van haar grote borsten, past er lekker tussen. Daarna begonnen in missio vervolgt door cowgirl. Heerlijk uitzicht als ze zo boven op jou aan het stuiteren is. Ff uitrusten en kletsen. Ze kan Engels maar is niet perfect, alsnog kan je wel een gesprek met haar hebben. Tijdens het praten lag ik lepeltje lepeltje met haar en haar borsten in mijn handen. Tweede ronde weer pmc, verder gegaan in lepeltje lepeltje en in doggy afgemaakt. Altijd een top date met deze heerlijke latina.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan