Recensie Alisa, Almere 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bobbert

Wandelaar
46
10/08/22
53
16
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4657517-alisa#overview
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mij was Alisa al een tijdje opgevallen op kinky en toevallig had ik vandaag een dagje vrij. Dus even een appje gestuurd en ik kon terecht.
Alisa ontvangt in een mooi appartement waar ik al vaker was geweest voor een andere dame.
Zelf ziet Alisa er super uit. Op haar profiel staat dat ze 45 is, maar ik zou haar eerlijk gezegd wat jonger schatten (30-35).

Na het kennismaken ben ik op bed gaan liggen en is zij begonnen met de massage. Deze doet zij erg stevig, waar ik van hou.
Mijn rug, benen, billen, armen, alles werd goed gemasseerd. Toen dat klaar was mocht ik mij omdraaien en begon ze mijn jongheer te teasen.
Dit samen met het uitzicht op haar heerlijke naakte lichaam maakte het lastig om niet tot een eruptie te komen. Maar ik deed mijn best :)
Vervolgens is ze naakt over mijn lichaam gaan glijden waarbij ik haar heerlijk kon aanraken. En tjonge, dat doe ik graag want ze heeft echt een top lichaam. Mooie borsten en mooie kont.

Eenmaal richting het einde van de sessie kwam ze lekker tegen me aanliggen en begon ze weer aan mijn jongheer te trekken. Na wat trek en tease werk is het tot een fijn einde gekomen. Daarna nog even de douche in waarbij zij inzeept en toen de kleertjes weer aan.

Voordat ik wegging zei ze wel dat ze over een maandje weer vertrekt naar Thailand, dus nog maar even snel zijn als je een afspraak wilt maken.
Voor mij in ieder geval meer dan voor herhaling vatbaar.
 
175 eu? Voor een massage en handjob?? Ligt dit aan mij of zijn dit bizarre bedragen? Eerste de beste thaise massagesalon betaal je max 100
Zeker duur vergeleken met andere dames/salons.
Ben er vaak geweest, dus heeft me redelijk wat gekost.
Had een goede klik met Alisa en de massage's waren top, dus geen spijt van :)
 
Zeker duur vergeleken met andere dames/salons.
Ben er vaak geweest, dus heeft me redelijk wat gekost.
Had een goede klik met Alisa en de massage's waren top, dus geen spijt van :)

Ik heb ook goede ervaringen met haar maar zie haar ad al een tijdje niet meer.
Is ze vertrokken of op vakantie??
 

Weer iets nieuws, Alisa staat ook nog online.

Benieuwd wie er ervaring deelt over Nina.
 
Terug
Bovenaan Onderaan