Anny 21y - Bella Oral -Oostende 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SaidWalker

Newbie
2
12/12/25
0
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anny-21y.html
Totale kosten (in euro)
100
Dit is mijn eerste recensie, dus hopelijk vul ik alles correct in.

De foto's van Anny spraken me al enkele dagen aan, echt mijn type. Dan toch de beslissing genomen om te gaan. Eerst stelde ze een uur voor dat ik niet vrij was en het uur dat ik voorstelde kon voor haar niet, dus zei ik dat ik wel op een ander moment ging sturen.
Een uur later krijg ik bericht dat ze toch vrij is, dus zei ik oké het is niet ver binnen 15 minuten kom ik af.
Na 10 minuten begon ze al te sturen met de vraag waar ik bleef. Uiteindelijk geparkeerd en naar de deur.
Uiteraard hoopte ik dat ik oog in oog ging staan met de persoon van de foto's. Gelukkig was dat zo, dus dat was al een goed begin. Een zeer mooie dame met een slank figuur en ze had een sexy kleedje aan.

Ik had haar gevraagd via whatsapp of ze GFE aanbood en of zoenen toegestaan was en alsook of ze pzc deed. Dat was allemaal goed.
Echter toen ze begon te pijpen was het meteen met condoom. Het voelde wel goed, dus ik klaagde niet. Daarna deed ze glijmiddel bij zichzelf aan en kwam ze reverse cowgirl op me zitten. De geluiden die ze maakte voelden heel fake aan en dat werkt averechts bij mij, dus mijn erectie was niet meer zo sterk.
Ik hoopte op wat zoenen, omdat dit mentaal voor mij meestal wel werkt om op volle sterkte te komen, maar dat mocht opeens niet. Enkel maar als je een uur komt zei ze.
Dan maar doggy geprobeerd voor 2 minuutjes, maar toen was ze heel ongeïnteresseerd en maakte ze overduidelijk weer fake geluiden.
Dan heeft ze me maar klaargetrokken, maar echt met haar gezicht naar de andere kant.
Na 20 minuten stond ik buiten.

Op zich een heel mooie dame, maar ik voelde sterk dat het tegen haar zin was.

Mannen die snel hard worden en blijven, kunnen er misschien meer plezier aan beleven. Ik heb toch wel iets meer connectie mentaal nodig om echt plezier te kunnen hebben.

Terug
Bovenaan Onderaan