Anny, Woluwe 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Headset

Newbie
18
07/09/25
10
12
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/anny-blond-3.html
Totale kosten (in euro)
130
Afgelopen jaren al meermaals bij Anny geweest.

Ze ontvangt ( thans, ontving toen ... het is nu al makkelijk een 5-6 maand geleden dat ik voor het laatst bij haar was ) in een net appartement te Woluwe, in een kleinschalig gebouw waar ook nog minstens één "collega" zit.

Discreet, net en proper, bad -en douchemogelijkheid, mooi zo !

Anny, da's een "forse" vrouw. Geen BBW, niet dik, ik zou ze ook zelfs niet "chubby" noemen. Ze is gewoon een stevige vrouw. De foto's stemmen helemaal overeen met de werkelijkheid ( de 'niet bewerkte' dan 😉 ). Haar leeftijd zou ik wel wat hoger inschatten. Da's altijd delicaat bij een vrouw, maar ik durf er toch wel een -+ 7 à 10 jaar bijdoen. Niettegenstaande dat,heeft ze nog een hoog 'fuckable gehalte'... Een Milf, zeg maar. Steeds vriendelijk en zelf verzorgd.

Om de één of andere reden doet ze me wat denken aan 'Stifler's mom', ( Jennifer Coolidge ). 😄
Zeker hoe ze me aankijkt nadat ik m'n lading ( steeds NMC ) in haar gedeponeerd heb.... Met haar bril wat verder op haar neus geplaatst en haar ogen die over het montuur kijken....:ROFLMAO::ROFLMAO:

Ze spreekt Frans en je kan er zeker wel een conversatie mee voeren, maar dat interesseert mij eigenlijk bitter weinig, ik kom vooral voor de fun :cool::devilish:

Elke keer ik haar bezocht / bezoek, is het eerst een douche, dan wat teasen op het bed ( ze speelt soms met 'n vibrator of steekt 'n plug in haar kont ), krijg ik een PZC die bij de betere behoort, om dan over te gaan naar het echte werk. Zowel in haar poes als in haar kont kan ze best wel (veel) hebben, ook in verschillende posities. Dat geldt voor beide genotsgrotten.:giggle:

Na afloop kreeg ik in het begin nog 'n massage, maar dat doet ze niet meer bij mij. Dat boeit me ook niet echt, als het zaad eruit is komt het verstand terug, en ga ik over naar de orde van de dag. :giggle:

Slotsom : wil je eens een "stevige" milf neuken, kan je hier best wel eens 'n kijkje komen nemen. GFE interesseert mij zelf niet, maar ik vermoed dat je bij haar ook terecht kan voor het wat zachtere werk. Ze adverteert ook met Nuru of tantra ofzoiets, maar daar heb ik nog nooit gebruikt van gemaakt.

@mod: ik dacht dat ik in een ver verleden al eens een review van haar had zien passeren, maar ik vind 'm niet meteen terug.

Terug
Bovenaan Onderaan