Recensie Anoniempje, Moorsele 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jamesbond

Wandelaar
87
21/06/22
102
12
Anoniempje( what's in a name) is na een tijdje afwezigheid terug op RL. Ik had wel zin oin een car pijpbeurt ( nog nooit gedaan), maar in t verleden haar nooit kunnen bereiken.
Maar warempel, deze keer kreeg ik antwoord op mijn WA. Afgesproken aan een cul centrum in Ledegem en ja hoor , daar stond ze.
Van ver niet zo mis, maar van dicht…o jee…
Ik denk of ... of …, maar goed de goesting primeerde, dus auto geparkeerd op een "rustige plaats ", broek uit , verstand op nul en tovh wel een goeie, natte, diepe blowjob gekregen met cim….
Kostprijs 70€, herhaling, brrrr, liefst niet…
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met alle respect , iedereen doet wat hij wilt . maar een ... en dan PZC , dat zijn in mijn ogen grote risico's nemen . Dan ga je toch niet met een gerust hart naar huis
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Compleet gestoorde junk. Ik had er gisteren een "afspraak" mee om 21u. Ik parkeer mij om 20u55 en krijg al meteen een sms "spijtig faker vaarwel". Ik bel maar meteen voicemail? Voor de lol naar Ledegem gereden dus.
 
Anoniempje( what's in a name) is na een tijdje afwezigheid terug op RL. Ik had wel zin oin een car pijpbeurt ( nog nooit gedaan), maar in t verleden haar nooit kunnen bereiken.
Maar warempel, deze keer kreeg ik antwoord op mijn WA. Afgesproken aan een cul centrum in Ledegem en ja hoor , daar stond ze.
Van ver niet zo mis, maar van dicht…o jee…
Ik denk of ... of …, maar goed de goesting primeerde, dus auto geparkeerd op een "rustige plaats ", broek uit , verstand op nul en tovh wel een goeie, natte, diepe blowjob gekregen met cim….
Kostprijs 70€, herhaling, brrrr, liefst niet…
Mag ik je vragen hoe ze gekleed was? Want het is bij mij al eens voorgevallen dat ze een jeans droeg bij een cardate.
 
Anoniempje komt van Sint Truiden en had daar ook dezelfde service.
eerlijk, ik was regelmatige klant. Vond het super geil door een gewillige junk gepijpt te worden. Ze liet zich ook goed betasten, kont vingeren enz.
in 2022 is ze even terug in Limburg op bezoek geweest.
Maar eerlijk….dikwijl pure schrik gehad voor SOA maar de geilheid kreeg de bovenhand.
Gelukkig steeds zonder gevolg.

ook te vermelden, je ziet ze jaar na jaar aftakelen…
ik schrok laatst in 2022 Hoe ze achteruit was gegaan
 
Gisteren uit geilheid nog eens afgesproken met Anoniempje in Izegem en omstreken.
Voor de zekerheid toch maar condoom voorzien deze keer.

Zonder is natuurlijk minder geil, maar het leuke aan Anoniempje is dat ze zo 'desperate' is dat ze veel doet… volledig naakt gaan in de auto, haar vingeren, ook in kontgatje, enz…

Ook nu verschoot ik weer van de aftakeling door drugs. Ze is graad mager..
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beste-pijpbeurt-ooit-vandaag-voor-70.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heren, soms laat het verstand het afweten en krijgt een volle balzak de bovenhand. Ik kon het idee om een gewillige junk mijn zaad te voeren niet uit mijn hoofd zetten en na een aantal dagen niet spuiten heb ik nogmaals contact opgenomen met Anoniempje. Volgens mij wist ze op geen 100 jaar meer wie ik was en we hebben terug afgesproken in Ledegem waar ze mij (met condoom) zou afzuigen en waarop ik mij kon afrukken in haar mondje om te slikken. Deze keer was ze er wel. Ik vond haar uiterlijk geen teleurstelling eerlijk gezegd. Typische junk, dat wel, maar kan er echt wel mee door. Ze was behoorlijk high én geil. Ze nam mij mee naar de berging van het complex(je) waar ze woont. Ze heeft mij heerlijk afgezogen en je mag ze inderdaad overal bepotelen. Veel geile praat tussendoor. Na het betere pijpwerk (geen deepthroat helaas) heeft ze mijn ballen gezogen terwijl ik me aftrok en een vette (maar echt vette) lading in haar mondje spoot. Ze slikte het met veel smaak door en heeft zelfs mijn handen proper gelikt, nog nooit meegemaakt. Met een volle zak ga ik zeker nog eens langs. Ik denk dat je ze wel gek genoeg krijgt om twee mannen te doen. Iemand uit de buurt die het geil zou vinden om eens samen te gaan? Stuur maar PM.
 
Anoniempje is terug…. Graad mager, boots, jurkje,… en behaard kutje.
EN! ze krijgt nieuwe tanden :cool: Heb ze in Gullegem in het appartement van een vriend nog eens een vette lading laten slikken. Ondertussen zou ze terug in Ledegem ontvangen op haar eigen appartement.

Link is precies offline momenteel... gewoon zoeken op redlights naar "anoniempje"
 
EN! ze krijgt nieuwe tanden :cool: Heb ze in Gullegem in het appartement van een vriend nog eens een vette lading laten slikken. Ondertussen zou ze terug in Ledegem ontvangen op haar eigen appartement.

Link is precies offline momenteel... gewoon zoeken op redlights naar "anoniempje"
Ik heb die link bezocht. Er staat slechts één enkele foto op. Erg wazig dan nog. Ik herinner me nochtans dat ze in het verleden een pak foto's publiceerde en dat ze er heel aardig uitzag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan