Recensie Antonella (Roe), Antwerpen, Vingerlingstraat 15/1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 777

Stamgast
Forumpionier
791
06/07/21
1.255
22
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
teveel
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het was kut, zeggen ze bij ons .

Heel zeker van de naam ben ik niet. Het eindigde in elk geval op ...ella .
Het is voor mij een aantrekkelijke meid, ze droeg een paars bikini-setje, ze heeft zwart krullend haar tot op de schouders. Een zuiderse look, maar ze blijkt Roemeense te zijn.
Wanneer je de VR uitkomt, is het links, het eerst pand aan de linkerzijde in de VL. Volgens het kaartje met plattegrond zou dit 15/1 moeten zijn ?

Op weg naar het SKW een bistro tegengekomen met de naam " kut met peren". Ik was beter daar binnen gestapt denk ik. Had ik waarschijnlijk waar voor men geld gekregen.
Bij deze griet was het voor mij echt kut met peren. Ik had beter moeten weten na mijn praatje met haar aan de deur. Ze verstond niets van wat ik vroeg. Haar Engels is om zeggens nihil en mijn Spaans en Roemeens is helemaal nihil.

Moest ik in haar gsm spreken en via een vertaal app ging ze proberen achterhalen wat ik wou. Het was hilarisch.
Ik stond al vijf minuten binnen met haar aan het palaveren en toen zei ik maar "ok, we shall see what happens "

Shit happens. Een voorspel, hoe knullig soms ook, iemand heeft er toch iets aan. Maar hier nee, condoom over half slappe lul. Toen zag ik de bui al hangen, het was nochtans mooi weer deze late namiddag.
Het pijpen was ééntonig, saai, inspiratieloos. Ze zou me hebben kunnen doen slapen met mijn ogen open tijdens deze blowjob. Neuken idem dito.
Geen meid voor mij. Ik zou het geen oplichtster noemen, ik denk wel dat ze haar best deed. We liggen mekaar niet op seksueel gebied. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ze was van goede wil maarr is een enorm groot verschil tussen kennen en kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan