jeroen3040
Stamgast
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/5617582-marilyn
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Afgelopen week onderweg naar huis een tussenstop gemaakt in Deventer bij Marilyn. Ik had deze webcam model uit Colombia 2 jaar terug geleden al eens bezocht toen ontving ze in Rotterdam.
+dame van de foto, heeft een lekkere lichaam en evenzo kont!
+ontvang locatie was goed bereikbaar en schoon, redelijk anoniem en kon douchen voor en na.
-Services is wel achteruit gegaan t.o.v. van eerste date dat ik met haar had, dame had haast en probeerde mij zo snel mogelijk af te werken. Snel pmc daarna erbovenop en uiteindelijk doggy afgemaakt.
Samengevat, ik ga deze dame niet meer bezoeken. Misschien dat ik haar vriendin waarmee ze samen ontvangt probeert als ik weer in de buurt bent, zij zag er ook goed uit.
+dame van de foto, heeft een lekkere lichaam en evenzo kont!
+ontvang locatie was goed bereikbaar en schoon, redelijk anoniem en kon douchen voor en na.
-Services is wel achteruit gegaan t.o.v. van eerste date dat ik met haar had, dame had haast en probeerde mij zo snel mogelijk af te werken. Snel pmc daarna erbovenop en uiteindelijk doggy afgemaakt.
Samengevat, ik ga deze dame niet meer bezoeken. Misschien dat ik haar vriendin waarmee ze samen ontvangt probeert als ik weer in de buurt bent, zij zag er ook goed uit.