WHEM Antonette Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Antonette reageert bij mij zeer snel op chatberichten
Haar Engels is zeer goed en haar antwoorden uitgebreid.
Als ze nu nog een bevestiging stuurt, heb ik aanstaande vrijdag een afspraak met haar.
 
Was er vrijdag. Standaard massage voor 70€ op bed. Jij bent naakt, zij blijft gekleed. Goede, aangename massage - had gevraagd voor zacht en ook gekregen. Idem als bij een regulier salon. Dus ook absoluut geen teasing.

Aangename juffrouw, vloeiend Engels dus wat chit chat is geen enkel probleem. Volledig uur wordt volgemaakt.

Heel mooi gezicht. Haar advertentiefoto's zijn gewijzigd. De 1ste in een blauw kleedje doet je vermoeden dat je een slank meisje zal ontmoeten. Klopt niet. De tweede foto waar ze volledig op staat is meer waarheidsgetrouw. Ja ze is mollig. Dus als slank je ding is, moet je best geen afspraak maken.

En er is meer mogelijk. Alhoewel ik die info pas kreeg na de massage omdat ik er expliciet naar vroeg. Tegen aantrekkelijke prijzen. Heb ik echter vorige week niet gevraagd, dus of die service goed is weet ik momenteel (nog) niet. Ga ik waarschijnlijk nog wel eens uitproberen. Verslagje daarover volgt dan wel.

Locatie is op wandelafstand van het Centraal Station. Heeft me wel verteld dat ze eind deze week naar een andere locatie gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan