Recensie Antonia, Antwerpen 3,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik zag antonia onlangs en moet zeggen dat ze me heel goed behandelde en dat ik het naar mijn zin had. doggystyle is het beste met haar. Ik vond haar de heetste hoer die ik tot nu toe heb geneukt. dat gezegd hebbende, ik ben waarschijnlijk jonger, in betere vorm en ziet er beter uit dan degenen onder jullie die slecht door haar lijken te zijn behandeld
Jonger & dommer dat blijkt als zij de heetste ooit is volgens u
 
ik denk dat ze gewoon heel selectief is qua clienteel, en dat ze niet voor de oudere mannen is

Wat een onzin! Als je selectief bent dan laat je iemand die niet aan jouw criteria voldoet gewoon niet binnen. En wat oudere mannen betreft: ben je zeker dat je jonger bent dan al diegenen die een negatieve ervaring met haar hebben?

De enige plausibele uitleg is dat ze zeer wispelturig is: als haar hoofd er naar staat, dan geeft ze goede service. Als haar hoofd er niet naar staat, dan wil ze gewoon zo snel mogelijk cashen.
 
Zoals altijd, goeie ervaring bij Antonia, ze weet je goed te teasen, en als ze je al wat kent en je er al half verzorgd uitziet, gaat het zoveel aangenamer en makkelijker.
 
Ik ben er uiteindelijk gegaan een tijdje geleden.

Foto's zijn inderdaad representatief : zij is een heel mooi meisje met een top lichaam. Perfecte borsten, niet te groot niet te klein. Gans haar lichaam top. Mooi gezicht ook. Enkele tattoos maar mooi en niet te veel. Meer dan top eigenlijk. Bij alle standjes een top zicht op haar lichaam

Ontvangt in ca va appartement. Zij zelf prima qua hygiëne

Voor de rest zie je dat ze het vak kent en dat ze het ook doet als "vak". Niet dat ik denk dat anderen dit doen voor andere redenen, maar ze sommigen geven wel dit gevoel :) niet echt super GFE bij haar. Maar ik vergelijk ook steeds met Dea van PG, die hier toch enkele treden hoger staat in dat gevoel

Ga ik terug ? Ik denk het niet, maar misschien wel omwille van haar killer body en om haar een 2de kans te geven ? Ze was misschien niet in top mood en het was eerste keer bij haar…
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Lieve dame. Ze ziet er kei schoon uit, beter dan op foto's. Echt sexy. We hadden afgesproken voor een vluggertje 100 euro.
Wat hadden we afgesproken en beweerde ze?
- Volgens haar kan ze Deep throaten wat totaal niet klopt. Ze kon niet verder nemen dan mijn eikel
- Pijpen zonder condoom ( Ze kwam met een condoom. Toen ik vroeg dat we pijpen zonder condoom hadden afgesproken zei ze dat ze er niets van wist. Ze vroeg 50 euro extra voor zonder condoom pijpen... Terwijl ik de berichten liet zien waar ze 80 voor de date vroeg en 20 voor pijpen zonder condoom. Dus ik zei ik heb teveel betaald dan? Ik moest je 80 betalen maar ze zei nee 100 voor de date + 50 voor zonder condoom. Ik had geen cash bij maar ik mocht ook niet payconic betalen. Ik vroeg mijn geld terug om geld te halen en met 150 terug te keren en dat mocht ook niet)

Ze kan max 1 minuut pijpen omdat ze snel moe werd. ( Je kan zien dat ze geen fan is van pijpen) en hup ze ging op mij zitten. Met haar heerlijke lichaam en schoonheid kon ik het toch niet lang volhouden. Was ik tevreden? Zeker niet. Ze is wel mooi maar voor service is ze het zeker niet waard. De enige reden hoe zij mij deed klaarkomen was dankzij haar face en lichaam. Ze is zo schoon dat je gewoon van zelf geil word.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan