WHEM Antwerpen, Fleur en Juliette

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

chrisa

Stamgast
592
12/01/22
254
16

Rara, wat is hier het addertje. Ik heb een tijd geleden alvast Juliette gepoogd te boeken, maar die weigerde steevast te zeggen waar we dan effectief konden afspreken. Is het iemand gelukt ?
 
Ik ben afgelopen week bij Juliette geweest. Makkelijk afgesproken en vlot bereikbaar. Babbel was ok (soms iets té veel gebabbel) en Juliette heeft een leuke persoonlijkheid maar sexueel was het zeer routineus en weinig geïnspireerd. Herhalingsrisico eerder laag
 
Ik ben afgelopen week bij Juliette geweest. Makkelijk afgesproken en vlot bereikbaar. Babbel was ok (soms iets té veel gebabbel) en Juliette heeft een leuke persoonlijkheid maar sexueel was het zeer routineus en weinig geïnspireerd. Herhalingsrisico eerder laag
Zijn de foto's van Juliette overeenstemmend met de realiteit? De HD foto's met de witte en zwarte lingerie lijken mij wat té mooi om waar te zijn...
 
Zijn de foto's van Juliette overeenstemmend met de realiteit? De HD foto's met de witte en zwarte lingerie lijken mij wat té mooi om waar te zijn...
Van de foto's zou ik me niet teveel voorstellen.
Verschillende exemplaren worden ook door andere dames gebruikt.
Deze bijvoorbeeld:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan