Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er suggesties voor de regio Kempen (Turnhout-Heel-Herentals) voor een lekkere date ? Voorkeur voor strak, niet te groot en niet te oud 😉.. wil nog eens een stapje zetten, maar ben toch steeds beetje terughoudend om zomaar ergens iets te proberen... Dus suggesties welkom😉
 
Zijn er suggesties voor de regio Kempen (Turnhout-Heel-Herentals) voor een lekkere date ? Voorkeur voor strak, niet te groot en niet te oud 😉.. wil nog eens een stapje zetten, maar ben toch steeds beetje terughoudend om zomaar ergens iets te proberen... Dus suggesties welkom😉


Test haar eens uit voor ons 🤣
 
Laatst bewerkt:
Iemand al ervaring met een van deze 3 Dames.



 
Iemand al ervaring met een van deze 3 Dames.



Mara, Gent is al uitvoerig beschreben hoor!
 
Deze dames spreken me wel aan maar ik vind van geen enkele een review. Iemand ervaring?



 

Kan iemand me vertellen wat het nut hiervan is? Ze lijk echt lekker te zijn maar geeft geen diensten buiten massage. Geen happy ending, niets. Wat is het nut hiervan?
 

Kan iemand me vertellen wat het nut hiervan is? Ze lijk echt lekker te zijn maar geeft geen diensten buiten massage. Geen happy ending, niets. Wat is het nut hiervan?
Wel happy ending! Gevraagd via Whatsapp
 

Is er iemand langs geweest?
Haar

Is er iemand langs geweest?
Neen toch niet maar,
Lijkt mij dat ze haar botox lips investering snel wil terug verdienen...😛💋 ... we kunnen ons vergissen, wie zal een leuk verhaal brengen...😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan