Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met één van deze dames?

Lizzy

Giulia

EUR 80 voor een uurtje lijk me wel erg goedkoop.
 
Heeft er iemand ervaring met Coco uit Antwerpen? Zit er al een tijdje naar te kijken.
De seks die zij beschrjjft lijkt mij wel de moeite. ;)

 
Het valt me op dat er op Redlights, na de plotse stortvloed aan Chinese dametjes een tijd geleden, nu een stortvloed aan barely 18 lolita's lijkt op te duiken?

Wat of wie zit daar achter?
 
Ter info..

Op de screenshot staat duidelijk 'privé huis'.. Wat schrijft de media? 'seksclub'..

 
Ik sluit mij aan bij Altor, ben er voor het opnieuw openen van het SKW verschillende keren bij geweest. Al waren op de reviews op hookers.nl ook al gemengd.
 
https://new.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vanessa-x-4.html?adult=1

Iemand ervaring met deze jonge deerne ? Ik herinner me niks op het vorig forum . Haar uiterlijk en diensten lijken me een bezoekje waard . Maar ik ben wantrouwig geworden met de jaren
Ik ken haar, ik heb haar een keertje bezocht in Antwerpen centrum, Ik denk in Januari van dit jaar. De foto's zijn idd wauw, spijtig genoeg is ze echt niet knap, integendeel.( haar lichaam is wel lekker) Ze draagt ook pruiken. Haar lichaamshygiene was toen ook een ramp. Ik heb haar toen ook niet gebeft en normaal doe ik dat heel graag. Ze kan wel goed pijpen maar daar is alles mee gezegd want ik wou haar eigenlijk zo weinig mogelijk aanraken toen. Van de 50 vrouwen die ik nu heb bezocht op RL is zij zowat de minste geweest qua uiterlijk, of toch bij de 5 minste. En spijtig want de fotos leken idd veelbelovend.
 
"Met mijn blonde lokken..." in combinatie met de ravenzwarte haren op de foto's... doet mij toch twijfelen.
idd, ze draagt altijd pruiken omdat ze door een ziekte geen haar heeft.Tot daar nog aan toe. Maar de hygiene was toen echt rampzalig. Stinkvoeten,en toen die broek uitging merkte ik ook een rare geur op, heb haar dan maar gewoon wat laten pijpen. En dan doorgegaan.
 
ja , je mag altijd een kijkje nemen, mss is haar hygiene ondertussen beter . Ik weet alleen dat het toen serieus tegenviel. En haar uiterlijk ook. haar foto's zijn echt het bewijs dat je in de val kan lopen.want het zijn sexy foto's. Lichaam is top hoor. Alleen gezicht en hygiene niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan