Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand toevallig ervaring met deze dame ?

ik meen mij te herinneren op de vorige fora dat dit wel ok was ? maar met alle leugens en rariteiten tegenwoordig ben ik niet meer zeker ...
 
Heeft er iemand ervaring met Coco uit Antwerpen? Zit er al een tijdje naar te kijken.
De seks die zij beschrjjft lijkt mij wel de moeite. ;)

Ben er al 2x geweest. Het is een vlotte Nederlandstalige meid. Je komt binnen en ze begint lekker te twerken en haar goodies te tonen. Ze weet dat ze een lekker strak lichaam heeft.
Anaal ging niet, ze was te strak (of je moet een heel stijve hebben) , maar anaal vingeren kon wel.
 
Ben er al 2x geweest. Het is een vlotte Nederlandstalige meid. Je komt binnen en ze begint lekker te twerken en haar goodies te tonen. Ze weet dat ze een lekker strak lichaam heeft.
Anaal ging niet, ze was te strak (of je moet een heel stijve hebben) , maar anaal vingeren kon wel.
oh god, liggen twerken op een date, over overacting gesproken. Dan heb ik liever wat normaler gedrag, met klasse. zoals bvb Natasha uit Temse geeft
 
oh god, liggen twerken op een date, over overacting gesproken. Dan heb ik liever wat normaler gedrag, met klasse. zoals bvb Natasha uit Temse geeft
Idd wat overacting als je binnenkomt, maar eenmaal in bed valt het goed mee.
Langs de andere kant kun je de overacting ook zien als initiatief nemen. Liever dat dan een dooie vis.
 
Valt me op dat er een hoop advertenties zijn van dames nu in Antwerpen voor 100€ /u .... klinkt interessant, maar heb er serieuze bedenkingen bij, iemand toevallig al 1 van deze geprobeerd ?
 
Valt me op dat er een hoop advertenties zijn van dames nu in Antwerpen voor 100€ /u .... klinkt interessant, maar heb er serieuze bedenkingen bij, iemand toevallig al 1 van deze geprobeerd ?

Dat was me gisteren ook plots opgevallen... Wat teruggang in het aantal klanten ? Als het in de prive even kalm is als in het SKW eergisteren dan lijkt de eerste 'na corona rush' wat voorbij.

Op RL zijn er trouwens een deel dames die nu inderdaad aan 100/u gaan terwijl die tot een week geleden minstens 150/u vroegen.
 
Dat was me gisteren ook plots opgevallen... Wat teruggang in het aantal klanten ? Als het in de prive even kalm is als in het SKW eergisteren dan lijkt de eerste 'na corona rush' wat voorbij.

Op RL zijn er trouwens een deel dames die nu inderdaad aan 100/u gaan terwijl die tot een week geleden minstens 150/u vroegen.
Dames die hun prijzen aanpassen aan de vraag en dus hoofdzakelijk zoveel mogelijk klanten willen doen interesseren mij niet hoor. Ik ga liever naar een dame die het buiten het geld ook nog wat voor plezier doet na haar dagelijkse job, en ja die zijn duurder, maar meestal is het bezoekje ook toffer.
 
ja, en met die zogenaamde promo betaal je mogelijk nog altijd meer dan de normale prijs bij anderen, zeker als je gaat kijken bij al haar "extra's"
Is zoals de solden ;) eerst verhogen ze even de prijzen om ze dan zogenoemd te verkopen aan "solden" :D
 
Ik ben aankomend weekend in het mooie Antwerpen. Zijn er prive huizen / salons met leuke Aziatische dames te vinden in de stad?
 
Terug
Bovenaan Onderaan