Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan er iemand mij iets meer vertellen over deze dame ? Een geile mature dame nu en dan is altijd lekker, maar het moet wel lekker zijn ;-)

 
Iemand al eens langsgeweest bij een van deze 2?



Zouden beiden rimmen en anaal doen en daar ben ik wel fan van...


Erotikus girl
Is Edith een te mijden dame is al veel over geschreven
Duikt regelmatig op onder andere namen
 
Iemand al eens langsgeweest bij een van deze 2?

Ik wel, maar de diensten die jij noemt heb ik niet gevraagd, dus geen idee van. Verder wel correcte service, alleen vroeg ze na een tijdje of ik het al af kon maken. Onder druk presteer ik dus niet. Je mocht wel weer twee keer op een uur tijd.
Foto's zijn conform, maar ze heeft wel verschrikkelijke hangtieten.
 
Iemand al eens langsgeweest bij een van deze 2?



Zouden beiden rimmen en anaal doen en daar ben ik wel fan van...
Erotikus heeft volgens mij gewoon alle opties aangeklikt. Zou niet te veel waarde hechten aan hun lijstje van diensten.
 
Iemand ervaring met een van deze dames?






Ik heb zelden de mogelijkheid, dus probeer teleurstellingen zeker te voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand ervaring met die braziliaanse meiden zoals Paula, Sofia of Lia?






Ik ben vooral in Paula geinteresseerd maar dit lijkt me weer iets dat te mooi is om waar te zijn.

Vindt het ook verdacht dat ze continu van locatie wisselen doorheen heel het land.
 
Iemand ervaring met deze dame? Nu in Gent maar ze heeft lang in Antwerpen ontvangen. Vandaar dat ik mijn vraag hier stel.

 
Ik stel me vragen bij deze advertentie. Zijn de foto's echt? De mogelijkheden?
Sindia
of deze
Tania
Beiden zijn sowieso fake. De foto's van Sindia zijn ook sterk bewerkt. En Tania... ik zeg niet vaak dat een dame te knap is voor deze job, want er werken gewoon erg knappe dames in deze sector, maar van dit absolute topniveau? Niet voor die prijs alleszins.
 
de eerste is een bewerkte foto van een zekere Kristy Lani hieronder het origineel (zie tattoo op haar been)
EqVz3spXMAIUS21.jpg

De 2de is Alla Brutelova
dus beiden gewoon een fake profiel
 
Ze zetten een fantastisch mooie aziatische vrouw neer in de advertentie in link Hedda. Het is dus heel verleidelijk om toch even te gaan kijken. Maar reeds 2x een desillusie gehad met aziatische vrouwen qua foto's en hoe ze er echt uitzien, dus als iemand anders het wil uitchecken, laat maar iets weten;)
 
Ze zetten een fantastisch mooie aziatische vrouw neer in de advertentie in link Hedda. Het is dus heel verleidelijk om toch even te gaan kijken. Maar reeds 2x een desillusie gehad met aziatische vrouwen qua foto's en hoe ze er echt uitzien, dus als iemand anders het wil uitchecken, laat maar iets weten;)
Als die echt goed is laat het dan even weten ,dan boek ik ze voor overnachting is volgens mij spotprijsje ?
 
Ze zetten een fantastisch mooie aziatische vrouw neer in de advertentie in link Hedda. Het is dus heel verleidelijk om toch even te gaan kijken. Maar reeds 2x een desillusie gehad met aziatische vrouwen qua foto's en hoe ze er echt uitzien, dus als iemand anders het wil uitchecken, laat maar iets weten;)
Ik denk dat je met zekerheid kunt stellen dat deze fake is ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan