Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

iemand ervaaring met deze dames
Die onderste is opgepakt tijdens beersch ot🤮🤮 - rafc 👍! Wie is de ploeg van't stad ratjes???? Inderdaad RAFC😂😂😂😂😂
 
Ik weet niet op dit bericht of vraagje hier wel thuis hoort ?
In ben woonachtig in de gemeente Antwerpen , nu zie ik geregeld mooie dames die in Nederland privé ontvangen ,wat voor mij soms een hele afstand rijden is ,met tegenwoordige meer file problemen dan wat anders , maar hoe ver willen jullie soms te rijden om een leuke dame een bezoek te brengen, mijn afstand bedraagt ongeveer een goede 60 kilometers enkel , ik wens wel verder te rijden maar dan moet ik wel zeker zijn of het de moeite is . wie heeft er voor mij enkele tips ; ik hou van slanke dames die een echte goede service bieden voor een schappelijke prijs.
 
@Mulan grappig ik woon in Holland maar zie nu juist vaak weer mooie dames privé ontvangen in België.. om nog maar te zwijgen van het mooiste wandelgebied van Europa die zich in het stad bevindt..
Misschien hebben we allebei last van het feit dat het gras altijd groener is aan de andere kant van het hek

Ik combineer mijn bezoekjes vaak met een zakenreis, weekendje weg etc. Zo kom ik nog eens ergens. Alle andere gevallen wil ik hooguit een half uurtje reizen om een dame te bezoeken.
 
ik ga niet verder dan Antwerpen stad/centrum. Vroeger ging ik ook verder dan Antwerpen maar nu doe ik de niet meer. Voor mij is het enkel nog postcode 2000 & 2018 :)
 
Ik weet niet op dit bericht of vraagje hier wel thuis hoort ?
In ben woonachtig in de gemeente Antwerpen , nu zie ik geregeld mooie dames die in Nederland privé ontvangen ,wat voor mij soms een hele afstand rijden is ,met tegenwoordige meer file problemen dan wat anders , maar hoe ver willen jullie soms te rijden om een leuke dame een bezoek te brengen, mijn afstand bedraagt ongeveer een goede 60 kilometers enkel , ik wens wel verder te rijden maar dan moet ik wel zeker zijn of het de moeite is . wie heeft er voor mij enkele tips ; ik hou van slanke dames die een echte goede service bieden voor een schappelijke prijs.
Als je in de gemeente Antwerpen woont...... Wat zoek je dan in Nederland ? Ik reis speciaal naar Antwerpen voor het vele moois wat ik daar al tegengekomen ben.....
 
De dame uit jouw post ziet er zeker goed uit. Dat we haar gezicht niet kunnen zien is jammer, maar wel begrijpelijk. Trek je niks aan van @Likker69 die komt hier blijkbaar vooral om te trollen. Bij deze vliegt hij bij mij achter de negeerknop.
Trollen? haar gezicht is niet te zien! Hoe kun je dan zeggen dat ze er goed uit ziet?? Heeft niets met trollen te maken! Het is gewoon een opmerking, Thats it
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan