Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vraag me af waarom sommige "teams" blijven valse profielen posten.
Gisteren ging ik naar Willebroek, zag een profiel van een dame die ik enkele malen bezocht... is nu achteraf de 3de keer dat zij niet bij het team zit.
dus ik kwam uit bij 3 dames, waarvan een heel mooie (maar niet de profieldame)
Dus principieel toch terug afgereisd.
Hopelijk doen jullie dat ook meestal, vermoedelijk stopt die profielfraude dan ....

Hopelijk doen jullie dat ook meestal, vermoedelijk stopt die profielfraude dan ....
Die fraude stopt niet, die neemt enkel maar toe zolang blijkt dat veel mannen 'erin' lopen. En nee, de meesten gaan niet terug, als ze merken dat de echte dame niet die van de profielfoto's is. Zo gaat dat nu eenmaal met geil staande mannen. De zak moet leeg, en er is vaak niet meteen een plan B.

Die fraude stopt niet, die neemt enkel maar toe zolang blijkt dat veel mannen 'erin' lopen. En nee, de meesten gaan niet terug, als ze merken dat de echte dame niet die van de profielfoto's is. Zo gaat dat nu eenmaal met geil staande mannen. De zak moet leeg, en er is vaak niet meteen een plan B.
misschien door het meer te communiceren.... eenders hoe , ik begrijp niet dat als er echt een knappe bijzit , dat ze die haar profiel dan niet volop promoten en proberen de mindere dames eerst de man te laten "behandelen" en als die neit akkoord gaat dan pas de topper aan te bieden.
nu krijg ik bij bepaalde adressen en teksten al het gevoel wegblijven...Ze winnen niets zo

Terug
Bovenaan Onderaan