WHEM Anya, Utrecht, website Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zij biedt ook gewoon bare aan. Staat gewoon in haar kinky-adv. bij haar mogelijkheden. Dus daar hoef je niet over te speculeren.
Daar speculeer ik niet over, wil alleen weten wie de andere 2 dames zijn die ook "bare" aanbieden in regio Utrecht. Indien dit onder het mom "Alissa" valt, valt deze dame ook af ivm de slechte recensies van haar vriendin..
 
Lastig inschatten, foto's vind ik een beetje "vaag" , maar blijf er tóch naar kijken. Dan dacht ik weer "zo slank is ze nou ook weer niet" , of "ze ziet er een stuk ouder uit", maar bij haar doet een make-upje wonderen... Vandaag zag ik haar WA status en toen dacht ik...damn, als dat "nu" is, dan heeft ze een verdomd lekker figuurtje...

Ben nu idd wel benieuwd wie haar huisgenoten zijn 🤔
 
Lastig inschatten, foto's vind ik een beetje "vaag" , maar blijf er tóch naar kijken. Dan dacht ik weer "zo slank is ze nou ook weer niet" , of "ze ziet er een stuk ouder uit", maar bij haar doet een make-upje wonderen... Vandaag zag ik haar WA status en toen dacht ik...damn, als dat "nu" is, dan heeft ze een verdomd lekker figuurtje...

Ben nu idd wel benieuwd wie haar huisgenoten zijn 🤔
Staat op de zonder jasje forum
 
Lastig inschatten, foto's vind ik een beetje "vaag" , maar blijf er tóch naar kijken. Dan dacht ik weer "zo slank is ze nou ook weer niet" , of "ze ziet er een stuk ouder uit", maar bij haar doet een make-upje wonderen... Vandaag zag ik haar WA status en toen dacht ik...damn, als dat "nu" is, dan heeft ze een verdomd lekker figuurtje...

Ben nu idd wel benieuwd wie haar huisgenoten zijn 🤔
Inderdaad haha of we moeten vragen of trio mogelijk is.
 
Lastig inschatten, foto's vind ik een beetje "vaag" , maar blijf er tóch naar kijken. Dan dacht ik weer "zo slank is ze nou ook weer niet" , of "ze ziet er een stuk ouder uit", maar bij haar doet een make-upje wonderen... Vandaag zag ik haar WA status en toen dacht ik...damn, als dat "nu" is, dan heeft ze een verdomd lekker figuurtje...

Ben nu idd wel benieuwd wie haar huisgenoten zijn 🤔
Ik laat het even aan me voorbij gaan. Een bekende kliek "operator" dat voorheen ook actief was in Arnhem cq Den Bosch.

Vooraf afspraken gemaakt met een dame via de app, bij aankomst wist ze nergens van af. Ondanks toch doorgang en ervaring was prima. Persoonlijk vind ik communicatie/afspraken belangrijk vooraf en niet tijdens een date.
 
Deze dame is terug naar thuisland. Na inval door de politie. Blijkbaar deed of zij of haar collega dit werk niet vrijwillig. Geeft te denken 👀
 
Heb het krantenartikel gelezen inmiddels, sneu verhaal weer. En of je dan terug in de Oekraïne wilt zijn, is dan ook nog maar de vraag. Anyway, Anya has gone home.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan