Apps voor one night stands of meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op de bekende gratis datingapps zijn er amper nepprofielen. Als die er al zijn, worden ze er vrij snel vanaf gegooid. En inderdaad. Die nepprofielen herken je meteen. Mocht je ze niet herkennen, dan zou ik op de datingsapps toch specifiek gaan zoeken naar een neuroloog.
Lees met pas mee, welke bedoel je?
Een gratis datingapp? Waarin zit dan hun verdienmodel?
 
Een gratis datingapp? Waarin zit dan hun verdienmodel?
advertenties die de helft niet ziet vanwege hun ad blocker waarschijnlijk en ze zullen wel wat persoonlijke gegevens van hun leden verpatsen waardoor ze door bedrijven als singles herkend kunnen worden en gerichte advertenties op andere sites binnenkrijgen voor producten waar ze belangstelling voor kunnen hebben , diepvriesmaaltijden om maar eens wat geks te noemen voor alleenstaande mannen
Grotere datingsites hebben genoeg leden om daar best wat aan te verdienen , kleinere datingsites niet zo maar daar zit als hij eenmaal draait ook bijna geen arbeid meer aan voor de eigenaar
Ik heb op een datingsite gestaan waar maar een tiental leden waren in mijn categorie ,daar werd amper naar omgekeken door de eigenaren als er een fake profiel op stond moest een lid er melding van maken en dan duurde het een paar dagen voor er actie ondernomen werd
Zulke sites leveren geen drol op natuurlijk maar het bedrijf wat er achter zit heeft misschien wel 20 andere sites en doet nog andere ict dingetjes en web development waarschijnlijk
Ze kijken het een jaartje of zo aan of er groei in zit en zo niet gaat de stekker er weer uit
 
Een gratis datingapp? Waarin zit dan hun verdienmodel?

Er zitten (inmiddels) ook betaalde abonnementen op Tinder waarmee je eindeloos kan swipen, eerdere contacten terughalen, superlikes kan sturen...... Die opties heb ik nooit gebruik van gemaakt. Zaten er toen ook minder op toen ik er gebruik van maakte. Blijkbaar zijn daar wel heel veel mensen gevoelig voor want dat is de grootste inkomstenbron.
En verder verkopen ze je data.

Overigens start dat verdienmodel bij dit soort bedrijven altijd met grote verliezen. Tinder, Netflix, Uber, Thuisbezorgd...., eerst jaren iets gratis of goedkoop aanbieden zodat de concurrenten kapot worden gemaakt. Indien je de markt beheerst, verhoog je stilaan je prijzen of voeg je betaalde opties toe. Thuisbezorgd begon ooit met 5% commissie voor de restaurants. Inmiddels is dat 13%. En dat is alleen als je zelf bezorgers hebt. Maak je gebruik van die van Thuisbezorgd, betaal je 30% commissie. Veel restaurants willen er eigenlijk ook wel vanaf maar kunnen dat eigenlijk niet meer omdat mensen er massaal gebruik van maken.
Uber maakte miljarden verlies per jaar en lijkt nu stilaan een heel klein beetje winstgevend te worden.
 
Overigens start dat verdienmodel bij dit soort bedrijven altijd met grote verliezen. Tinder, Netflix, Uber, Thuisbezorgd...., eerst jaren iets gratis of goedkoop aanbieden zodat de concurrenten kapot worden gemaakt. Indien je de markt beheerst, verhoog je stilaan je prijzen of voeg je betaalde opties toe.
Walmart hanteerde die methode. Alle lokale ondernemers kapotconcurreren. Klaar ben je ermee, want die ondernemers konden soms dingen leveren waarvoor je bij zo'n grote organisatie niet hoeft aan te kloppen.
 
. Thuisbezorgd begon ooit met 5% commissie voor de restaurants. Inmiddels is dat 13%. En dat is alleen als je zelf bezorgers hebt. Maak je gebruik van die van Thuisbezorgd, betaal je 30% commissie. Veel restaurants willen er eigenlijk ook wel vanaf maar kunnen dat eigenlijk niet meer omdat mensen er massaal gebruik van maken.
Was inderdaad afgelopen week nog te zien op het journaal. Toch zijn er ondernemers die er nu zo'n beetje klaar mee zijn en een alternatief bedenken.

Mogen ze wat mij betreft ook doen wat betreft Kinky en SJ. Ze lijken daar totaal geen boodschap te hebben aan suggesties en klachten, dus iemand die wat moois weet op te tuigen als tegenhanger, is meer dan welkom.
 
Was inderdaad afgelopen week nog te zien op het journaal. Toch zijn er ondernemers die er nu zo'n beetje klaar mee zijn en een alternatief bedenken.

Mogen ze wat mij betreft ook doen wat betreft Kinky en SJ. Ze lijken daar totaal geen boodschap te hebben aan suggesties en klachten, dus iemand die wat moois weet op te tuigen als tegenhanger, is meer dan welkom.
Heb ik ook al vaak gezegd. Hier bij GR doen ze zoals ik kijk wel dingen met opmerkingen en input.
Ik zou graag een alternatief hebben. Een echt volwaardig alternatief voor SJ en Kinky. Het Spaanse https://www.slumi.com/ vind ik een hele mooie site.

Hopelijk maakt iemand hiervan een versie voor de NL en BE markt.
 
Een beetje het MGTOW gedachten goed in de praktijk.
MGTOW mannetjes zijn gefrustreerde engerds die vrouwen vies vinden als die een keer seks hebben gehad. Sneue kereltjes die een waslijst hebben met eisen waaraan een vrouw moet voldoen, wat er op neer komt dat ze een jonge onervaren maagd moet zijn die tegelijkertijd ook van veel seks houdt, uiteraard mag ze geen tegenspraak bieden en het enige sieraard dat ze mag dragen is de ketting waarmee ze niet uit de keuken kan. Om nog maar te zwijgen van die stupide theorie dat vrouwen na hun dertigste op zijn en niks meer waard zijn, terwijl de man dan pas begint te bloeien. Dat maken die maagden die nog op hun dertigste in de kelder wonen bij hun moeder zich elkaar mooi wijs.

Op dit forum bespeur ik ook dat veel mannen bijzondere ideeën hebben, zoals denken dat je een mooie kerel moet zijn om te scoren op Tinder, maar dat is helemaal niet zo. Het gaat om het profiel dat je maakt en daarna de babbel die je hebt, niet hoe je er uitziet. Ik heb genoeg matches gehad met vrouwen en ik ben echt geen Brad Pitt. Helaas ben ik minder bedreven in gesprekken voeren, dus van dates kwam het zelden, laat staan van seksdates. Vriend van mij, ook geen Brad Pitt, deed dat een stuk beter, die had continue seksdates. Ook met moeders van in de dertig. Hij liet eens het Tinderprofiel van een dame zien die hem naaktfoto's aan het versturen was waarbij ik in eerste instantie had gedacht dat het een opgedroogde vegan hippie muts zou. Stille wateren in dit geval.

Ook de mythe dat je er veel tijd en moeite in moet steken klopt niet, want dezelfde vriend als daarnet (maar ook twee andere) lag regelmatig een paar uur na de match al te neuken met een vrouw. Dan kan je denken dat ze geluk hebben en net die juiste vrouwen hebben gematcht, maar daar ligt het natuurlijk niet aan. Het ligt aan degene waarmee die vrouwen praten, alleen dat willen een boel mannen liever niet weten. Het is tenslotte veel makkelijker om te zeggen dat vrouwen veel te lastig of kieskeurig zijn.

Dat uitgerekend op een forum met hoerenlopers mannen aangeven geen onenightstands te kunnen krijgen op Tinder of andere datingapps lijkt me niet zo raar. Het een vloeit voort uit het ander.
 
Laatst bewerkt:
MGTOW mannetjes zijn gefrustreerde engerds die vrouwen vies vinden als die een keer seks hebben gehad. Sneue kereltjes die een waslijst hebben met eisen waaraan een vrouw moet voldoen, wat er op neer komt dat ze een jonge onervaren maagd moet zijn die tegelijkertijd ook van veel seks houdt, uiteraard mag ze geen tegenspraak bieden en het enige sieraard dat ze mag dragen is de ketting waarmee ze niet uit de keuken kan. Om nog maar te zwijgen van die stupide theorie dat vrouwen na hun dertigste op zijn en niks meer waard zijn, terwijl de man dan pas begint te bloeien. Dat maken die maagden die nog op hun dertigste in de kelder wonen bij hun moeder zich elkaar mooi wijs.

Op dit forum bespeur ik ook dat veel mannen bijzondere ideeën hebben, zoals denken dat je een mooie kerel moet zijn om te scoren op Tinder, maar dat is helemaal niet zo. Het gaat om het profiel dat je maakt en daarna de babbel die je hebt, niet hoe je er uitziet. Ik heb genoeg matches gehad met vrouwen en ik ben echt geen Brad Pitt. Helaas ben ik minder bedreven in gesprekken voeren, dus van dates kwam het zelden, laat staan van seksdates. Vriend van mij, ook geen Brad Pitt, deed dat een stuk beter, die had continue seksdates. Ook met moeders van in de dertig. Hij liet eens het Tinderprofiel van een dame zien die hem naaktfoto's aan het versturen was waarbij ik in eerste instantie had gedacht dat het een opgedroogde vegan hippie muts zou. Stille wateren in dit geval.

Ook de mythe dat je er veel tijd en moeite in moet steken klopt niet, want dezelfde vriend als daarnet (maar ook twee andere) lag regelmatig een paar uur na de match al te neuken met een vrouw. Dan kan je denken dat ze geluk hebben en net die juiste vrouwen hebben gematcht, maar daar ligt het natuurlijk niet aan. Het ligt aan degene waarmee die vrouwen praten, alleen dat willen een boel mannen liever niet weten. Het is tenslotte veel makkelijker om te zeggen dat vrouwen veel te lastig of kieskeurig zijn.

Dat uitgerekend op een forum met hoerenlopers mannen aangeven geen onenightstands te kunnen krijgen op Tinder of andere datingapps lijkt me niet zo raar. Het een vloeit voort uit het ander.
Okay rustig maar..

Ik ben zeker geen MGTOW type, aangezien jij reageert op diegene die op mij reageerde. Echter is het wel mijn mening dat ik persoonlijk niet zit te wachten om serieus met een vrouw te daten die 2 kinderen heeft (van 2 verschillende mannen, maar dat is mijn voorkeur). Dat soort vrouwen tref ik wel redelijk vaak op tinder namelijk. Zoeken iemand om vaderfiguur te spelen voor haar kids... daar bedank ik voor. Zijn ze daarom minder waard als vrouw en mens? Zeker niet, maar naar MIJN mening geen relatie materiaal.

Je kan het natuurlijk goed treffen als man en ik heb verder niets te klagen over de kwaliteit en kwantiteit aan vrouwen die ik naar binnen trek.. elke ervaring is natuurlijk anders voor elke man. Nu ben ik begin 30 en nog redelijk goed lichaam en een vlotte babbel.

Mijn ervaring is dat als ik afgetrainder ben, ik veel makkelijker, meer vrouwen kan krijgen en dat is mijn ervaring. Variërend van jongere meiden 18+ tot milfjes.

Het hangt er ook vanaf wat de gemoedstoestand van de vrouwen in kwestie is. Zo heb ik amper wat zinnen uitgewisseld of ik was al onderweg naar hun toe tot een paar dagen even appen en bellen (wat ik intensief vind, nogmaals mijn mening) om beetje de connectie te krijgen en dan af te spreken voor seks.

Het is uiteindelijk een samenspel. De een zal makkelijker "scoren" dan de ander. Ik ken mannen die een hele vlotte babbel hebben maar vreselijk zijn in online daten en die scoren helemaal niks...

Uiteindelijk moet je doen waar je gelukkig van wordt en je medemens respecteren toch?.
 
Badoo, Hapn en Jaumo zijn toch zelfde? Badoo was vroeger HotOrNot

ze hebben n keer 129,- van mij geincasseerd heeft heel lang geduurd dat ik t via paypal terug won
ik betaal ook nooit aan een dating site.
allemaal hetzelfde zou kunnen, maar Badoo levert mij wel meer neuk plezier op, je moet er wel wat voor doen.
 
Okay rustig maar..

Ik ben zeker geen MGTOW type, aangezien jij reageert op diegene die op mij reageerde. Echter is het wel mijn mening dat ik persoonlijk niet zit te wachten om serieus met een vrouw te daten die 2 kinderen heeft (van 2 verschillende mannen, maar dat is mijn voorkeur). Dat soort vrouwen tref ik wel redelijk vaak op tinder namelijk. Zoeken iemand om vaderfiguur te spelen voor haar kids... daar bedank ik voor. Zijn ze daarom minder waard als vrouw en mens? Zeker niet, maar naar MIJN mening geen relatie materiaal.
Ik heb dat MGTOW even moeten googlen want ik had geen flauw idee wat dat was
Als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt ( laten we zeggen vanaf achter in de dertig) is de kans dat je op een datingsite vrouwen zonder kinderen vind te verwaarlozen als je tenminste in een realistisch haalbare leeftijdscategorie zoekt
Als je een James Bond achtige charmeur bent kan je nog wel een visje uitgooien bij twintigers maar zulke mannen kunnen in het uitgaansleven ook oppikken wat ze willen

Gewone normale stervelingen zoals ik worden gelijk weg geklikt als het leeftijdsverschil groter is als een jaar of 7
Het hebben van kinderen is een volkomen normaal verschijnsel voor volwassen mensen en hoewel ik de indruk heb dat men er tegenwoordig later aan begint als vroeger zal je er in 90 % van de gevallen mee moeten leren leven als je op een datingsite iets wil oppikken
Als je alleen maar op een one night stand uit bent maakt het ook geen zak uit natuurlijk , de meeste DVP's hebben namelijk ook kinderen en daar voel je ook niets van

Het wordt pas "leuk" als je er een relatie mee wil natuurlijk en ze hebben een paar stronteigenwijze pubers rondlopen die jou als een indringer zien , om nog maar niet te spreken over een ex die midden in de nacht aan de deur staat te rammelen en van mening is dat hij geen alimentatie meer hoeft te betalen en jij haar voortaan maar financieel moet onderhouden omdat je haar een keer geneukt hebt

Ooit eens zoiets van een relatie gehad en ik ben blij dat ik er van af ben
 
Inderdaad een goed uiterlijk helpt zeker mee, maaarrrrr ik heb eens een week of 8 contact gehad met een vriend van mij ziet er heeeeel doorsnee uit zeker niet knap meer lelijk eigenlijk maar een gouden babbel en lef...daar scoorde hij geweldig mee aan contacten geen gebrek , ik had dit nog nooit gezien hoe makkelijk iemand een vrouw scoorde overal en altijd ,zelf hou ik niet van teveel lullen maar het was wel een eye opener de vrouwtjes houden van praatjes.
Had er veel bewondering voor wat een kerel
 
Inderdaad een goed uiterlijk helpt zeker mee, maaarrrrr ik heb eens een week of 8 contact gehad met een vriend van mij ziet er heeeeel doorsnee uit zeker niet knap meer lelijk eigenlijk maar een gouden babbel en lef...daar scoorde hij geweldig mee aan contacten geen gebrek , ik had dit nog nooit gezien hoe makkelijk iemand een vrouw scoorde overal en altijd ,zelf hou ik niet van teveel lullen maar het was wel een eye opener de vrouwtjes houden van praatjes.
Had er veel bewondering voor wat een kerel
Zo'n vriend heeft iedereen wel , vrouwen houden van complimentjes , daar kun je er niet genoeg van geven
Hoe doorzichtig ook , ze trappen er met open ogen in als je ze maar op de juiste manier geeft , lichaamstaal is daarbij belangrijker als wat je zegt
Als je geforceerd overkomt hebben ze je zo door en vinden ze je een slijmjurk , ingestudeerde openingszinnetjes werken zelden of nooit , het beste is om niet te veel over je zelf te praten maar juist interesse te tonen in je " slachtoffer " , haar laten praten en af en toe inhaken op iets wat ze zegt zodat ze weet dat je aandachtig luistert in plaats van naar haar tieten aan het staren bent , een lolletje helpt zeker mee maar geen oubollige moppen van de scheurkalender die je op de wc hebt hangen maar spontane grapjes met betrekking op iets wat ze zegt of wat er gebeurd doen het altijd goed
En verder drank natuurlijk , daar worden ze los van , niet te veel natuurlijk anders schiet je in je eigen voet

Mij is opgevallen dat de beste versierders jongens zijn die één of meer zussen hebben , die gaan veel natuurlijker en minder geforceerd om met meisjes/ vrouwen dan anderen die enig kind zijn of alleen broers hebben
 
Je zal toch beter je best moeten doen op die apps. Het is allemaal een spelletje. Er zitten mannen op die zichzelf goed weten te verkopen door topkwaliteit profielfoto's te hebben, goed verhaaltje(is eigenlijk niet eens nodig als je goede foto's hebt) en beetje mensenkennis(ook niet nodig als je looks hebt). Hoor soms van vrouwen hoe ze met een knappe gast in bed belanden alleen omdat ze ff zin hadden in sex. Soms nemen ze een vriendinnetje mee als ie knap is. Kon ie goed neuken? Nee, maar hij was wel heel knap zeggen ze dan.

Zelf zie ik er niet verkeerd uit maar ik deed nooit moeite om echt mijn profiel aantrekkelijk te maken. Scoorde wel regelmatig wat maar het ging toch moeizamer dan ik verwacht had. Toen ik die verhalen hoorde en zag hoe die gasten het deden was het duidelijk. Je moet goede foto's hebben want dat is het eerste wat ze zien. Tip: laat goede foto's van jezelf schieten door een fotograaf. Werk ook aan jezelf als het nodig is. Bv sporten en goed gekleed zijn.

Als je geen zin hebt om de moeite te doen dan moet je niet klagen want dat is wat die andere gasten wel doen. Ken gasten die alleen maar een afgetraind lichaam hebben en verder niets te bieden hebben. Hun inbox zit vol met matches van geilende wijven(jong en oud).

Ook moet je beseffen dat veel mensen op die apps zitten omdat ze zich vervelen en niet per sé iets zoeken. Het is vervelend maar het is wel zo. Om tot actie te komen zal je toch iets bijzonders moeten hebben om je te onderscheiden van de rest. Verhouding is gestoord scheef en vrouwen hebben 0,0 geduld.
 
Ik geloof er niks van dat je via Tinder gratis kunt neuken
Klinkt meer als n macho bluf verhaal in Club Lustig

De "dames" die er zitten, er lekker uitzien verwijzen je naar een of andere neppe site en je kunt hen daar boeken.

de rest niet of de hele foto is nep!

En vwb goed kunnen lullen dat kan ik als brugman, daarmee scoor je hooguit op n party bij de buren kans 1 op 100 maar niet op n datingapp
 
Ik geloof er niks van dat je via Tinder gratis kunt neuken
Klinkt meer als n macho bluf verhaal in Club Lustig

De "dames" die er zitten, er lekker uitzien verwijzen je naar een of andere neppe site en je kunt hen daar boeken.

de rest niet of de hele foto is nep!

En vwb goed kunnen lullen dat kan ik als brugman, daarmee scoor je hooguit op n party bij de buren kans 1 op 100 maar niet op n datingapp
Kan gewoon, misschien doen jij en andere mensen die hier last van hebben iets verkeerd.
 
Ik geloof er niks van dat je via Tinder gratis kunt neuken
Klinkt meer als n macho bluf verhaal in Club Lustig

De "dames" die er zitten, er lekker uitzien verwijzen je naar een of andere neppe site en je kunt hen daar boeken.

de rest niet of de hele foto is nep!

En vwb goed kunnen lullen dat kan ik als brugman, daarmee scoor je hooguit op n party bij de buren kans 1 op 100 maar niet op n datingapp

Miljoenen gingen je voor die het tegendeel bewijzen.

Ik begrijp echt niet die hele opsomming van nadelen die je hier vaak leest niet. Die zijn er ook maar ook heel veel voordelen. Leg de nadruk vooral daar op. Een uitgebreid profiel én veel (goede) foto's. Dan heb je meteen een goede start.

En dat alles nep is, is gewoon klinkklare onzin. Mits je de bekende datingsites gebruikt.
 
Miljoenen gingen je voor die het tegendeel bewijzen.

Ik begrijp echt niet die hele opsomming van nadelen die je hier vaak leest niet. Die zijn er ook maar ook heel veel voordelen. Leg de nadruk vooral daar op. Een uitgebreid profiel én veel (goede) foto's. Dan heb je meteen een goede start.

En dat alles nep is, is gewoon klinkklare onzin. Mits je de bekende datingsites gebruikt.
welke datingsite/app beveel jij dan aan

laat maar horen waar miljoenen mij voor gingen

miljoenen..dat is bijna de helft van Nederland die neukt via datingapp..wauw
 
Dat er via Tinder EN veel geneukt wordt, EN veel relaties ontstaan, lijkt me evident en moeilijk te ontkennen als je eens (ook met wat dames) praat met mensen die het gebruiken of gebruikt hebben. Net als bij alles... garantie tot aan de swipe/deur ;)
 
Wie ontevreden is over die apps is denk ik niet zo handig in zijn presentatie. Dan is een contact via kinky wel duurder maar je kunt de illusie koesteren dat de vrouw enorm veel zin in je had, je grapjes erg leuk vond, je wel op kon vreten, je befkunsten bijzonder kon waarderen en ervan genoot eens flink hard te worden genomen ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan