Arabische dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja en meestal ook zeer goede. Maar niet in Vlaanderen en je moet selectief zijn in Brussel en verder zuidwaarts. De toppers zijn trouwens ofwel prijzig ofwel moeilijk te boeken. Maar er zijn opties
 
Topper bij uitstek is Soraya uitbaatster van Soraya's Palace in Steenokkerzeel. Via deze manier ook Sarah leren kennen die misschien nu nog daar receptie/administratie doet maar vermoedelijk niet meer actief (was topmadam destijds). Lola in Vilvoorde recent leren kennen (OK maar niet goedkoop). Verder pitch ik nog een nieuw adres maar nog niet geweest (Nadia Sint Amands). Ik had 2 zeer goede adressen elders (Nijvel en ergens tegen Namen) maar beide dames zijn jammer genoeg terug verkast naar Frankrijk.
 
Topper bij uitstek is Soraya uitbaatster van Soraya's Palace in Steenokkerzeel. Via deze manier ook Sarah leren kennen die misschien nu nog daar receptie/administratie doet maar vermoedelijk niet meer actief (was topmadam destijds). Lola in Vilvoorde recent leren kennen (OK maar niet goedkoop). Verder pitch ik nog een nieuw adres maar nog niet geweest (Nadia Sint Amands). Ik had 2 zeer goede adressen elders (Nijvel en ergens tegen Namen) maar beide dames zijn jammer genoeg terug verkast naar Frankrijk.
Bedankt om te delen.
 
Ik heb iets met getinte vrouwen en heb drie keer Arabische dames ontmoet met drie verschillende mensen van Kinky. Elke ervaring was slecht vanwege de hygiëne van het meisje. Twee keer veegden de vagina en de derde persoon hun kont niet af.

Ik heb opgegeven. Tegenwoordig scrol ik langs al hun advertenties omdat ik niet het risico wil nemen om hun hoge kosten te betalen omdat ze denken dat ze hier exotisch zijn en dan een vagina tegenkomen die slecht ruikt.
 
en in Nederland ?
In Nederland heb je deze toppers.










Dit zijn mij favorieten de ik bezoek.
 
In Nederland heb je deze toppers.










Dit zijn mij favorieten de ik bezoek.
Mooi, en ook je ervaring gedeeld in bv de recensie van Nancy of en andere?
 
Terug
Bovenaan Onderaan